רכבי העל של למבורגיני ידועים במנועים העוצמתיים שלהם בעלי הביצועים הבלתי שיגרתיים. לפי מנהל הטכנולוגיה של למבורגיני, רובן מוהר, עוד לא ראינו כלום. מנוע ה-V8 טווין-טורבו בנפח 4.0 ליטר של הטמראריו - זה שמגיע ל-10,000 סל"ד ומפיק 789 כוחות סוס - עדיין לא מגיע לגבול יכולתו.
"אנחנו מפעילים את מנוע הבעירה ב-200 כוחות סוס לליטר בדגם הבסיס," מסביר מוהר בגישה הנדסית גרמנית אופיינית. "אנחנו יכולים להגיע ל-220 כוחות סוס לליטר בעתיד." משמעות הדבר היא תוספת של 80 כוחות סוס למנוע ה-4.0 ליטר. כשמוסיפים לכך את המערכת ההיברידית (כרגע 148 כ"ס), הפוטנציאל עצום. "להגדיל את ההספק החשמלי זה פשוט - רק צריך להעלות את המתח," ממשיך מוהר. "מספר ארבע-ספרתי של כוחות סוס הוא בהחלט אפשרי."
מוהר מסביר שהצוות שלו בחר במנוע V8 במקום V6 הקטן יותר, שגם היה על השולחן. "בשנים האחרונות של ההוראקן, דרישות הכוח עלו דרמטית. במיוחד ב-4-5 השנים האחרונות, נאלצנו להודות שה-V10 עם 640 כוחות סוס כבר לא היה בחזית הביצועים."
פיתוח מנוע ה-V8 החדש נמשך כחמש שנים ועלה עשרות מיליוני יורו. זו הסיבה שיש כל כך הרבה מרווח ביצועים במנוע - הוא יהיה הלב של סופר-ספורט למבורגיני בעשור הקרוב. ההוראקן מכר 35,000 יחידות בעשור, כך שלטמראריו יש נעליים גדולות למלא.
כשנשאל על פורשה 911 GT3 שמוכרת היטב עם מנוע שטוח בעל 500 כ"ס כבר עשור, מוהר משיב: "אני מאמין בתוקף שלהישאר עם אותו מנוע עם פחות כוח לא היה הבחירה הנכונה למותג שלנו. אגב, אני אוהב את הפורשה 911, וה-GT3 היא מכונית נהדרת. אבל יש לה בסיס לקוחות שונה לחלוטין ומטרה שונה לחלוטין. היא מיועדת 100% למסלול. למכונית שלנו יש טווח עצום בין נהיגה יומיומית לביצועים גבוהים."