

אדריאן הולמארק, מנכ"ל אסטון מרטין, מודה בראיון שנערך עימו שבתפקידו הקודם כעומד בראש חברת היוקרה הבריטית 'בנטלי', הוא קינא במגוון המכוניות ה'מיוחדות' של אסטון מרטין - במיוחד בדגמים הייחודיים כמו ויקטור, ואלור וואליאנט.
והוא מתכוון להמשיך במסורת זו, עתה כמנכ"ל אסטון מרטין, אך בצורה מדודה, איטית ו'משעממת', ולא פשוט לירות דגמים חדשים בקצב מהיר.
"ממה שאסטון עשתה עד כה, מרחוק, הייתי מקנא," אמר הולמארק בתדרוך עיתונאים לאחרונה. "[בבנטלי] התחלנו מאפס עם 100 יחידות מהדגמים הנבחרים, לא יותר. היה כיף, מכרנו אותן מיד".
"אבל עדיין זה היה מעט מכוניות בסך הכל. וכשמסתכלים על מה שעשינו עכשיו [באסטון] - דגם אחד, 300 מכוניות. במחיר של 1.5 מיליון ליש"ט ליחידה. אז זה הבדל גדול בין כאן לשם, ולא הרבה מותגים יכולים להשיג את זה מבחינת המשיכה של המותג ומימוש המחיר. אנחנו מאוד ברי מזל שיש לנו את ההזדמנות הזו."
ועדיין, למרות ההזדמנות למכור מכוניות יקרות בכמות יחסית גדולה, זאת לא השאיפה של המנכ"ל החדש. "אנחנו הולכים להאט קצת את קצב היצור ולהיות משעממים," הוא אומר על המכוניות המיוחדות העתידיות. "אנחנו נשתמש בדגמים 'ואניש' וב'וולהאלה' כבסיס ליצירת כמה דגמים מיוחדים. ורק אלה. ונעשה אותם בזמן הנכון בהתאם לתקופת פיתוח הנדרשת ושיווק מקדים."




הרעיון הוא - כמו שנהוג עם מוצרים בלעדיים כאלה - למכור את המכוניות עוד לפני שהן מוצגות לעולם. "אנחנו לא נשתגע עם דגמים מיוחדים, כי יש שוק מוגבל למכוניות האלה," הוסיף.
כמובן שהוא לא פירט את הפרטים הטכניים, רק אמר שהדגמים המיוחדים ישתמשו ב"טכנולוגיות הליבה" והבסיס הטכני של הואניש והוולהאלה, כדי ליצור "קונספט שונה לחלוטין".