כיכר השבת

במהלך דרמטי

יגואר במיתוג מחדש | חברת הרכב הבריטית משנה את פניה

במהלך דרמטי, היצרנית הבריטית המיתולוגית משנה את פניה מקצה לקצה: חושפת זהות מותגית חדשה ומתכוננת להשקת שלוש מכוניות חשמליות יוקרתיות במחיר התחלתי של 100,000 ליש"ט | מודל עסקי חדש, חנויות בוטיק ושיתופי פעולה עם מותגי יוקרה - כך תיראה יגואר של העתיד (רכב)

| 2 | כיכר השבת |
הלוגו המפורסם בעיצוב מחודש
הלוגו המפורסם בעיצוב מחודש (צילום: יצרן)

יגואר, יצרנית הרכב הבריטית בעלת המורשת העשירה, חושפת את הצעד הראשון במסע ההתחדשות שלה כמותג יוקרה עילית. החברה הציגה השבוע מערך חדש של לוגואים ואלמנטים עיצוביים, המסמנים את תחילתו של פרק חדש בתולדותיה. מהלך זה מקדים את חשיפת רכב הקונספט המסקרן שיוצג בתחילת דצמבר בשבוע האמנות במיאמי, אירוע שצפוי לחשוף את השפה העיצובית העתידית של החברה.

במרכז האסטרטגיה החדשה עומדת החלטה דרמטית: יגואר תעבור לייצור של שלוש מכוניות חשמליות בלבד, כשכל אחת מהן תעלה לפחות 100,000 ליש"ט. מהלך זה מציב את יגואר בליגה חדשה לגמרי, כשהיא מתחרה ישירות במותגי יוקרה כמו בנטלי ואסטון מרטין (בישראל מחיר שכזה יכול להגיע למליול שקלים לאחר מיסוי).

הזהות החדשה של המותג כוללת ארבעה אלמנטים מרכזיים:

  1. לוגו טקסט חדש עם גופן ייחודי, כשהאות G במרכז השם מעוצבת באופן המייצר סימטריה מושלמת
  2. גרסה מודרנית של סמל ה'מזנק' האייקוני של יגואר
  3. אלמנט עיצובי חדש של 16 קווים אופקיים שישתלב בעיצוב הרכבים העתידיים
  4. מונוגרמה ייחודית המשלבת את האותיות הראשונה והאחרונה של שם החברה
העיצוב המחודש לשם החברה (צילום: יצרן)
לוגו חדש, משלב את האותיות J ן-r, ההתחלה והסוף של שם החברה (צילום: יצרן)

ריצ'רד סטיבנס, מנהל עיצוב המותג, מדגיש כי השינוי הוא הרבה מעבר לעיצוב לוגו חדש: "אנחנו יוצרים שפה חזותית שלמה שתבדל את יגואר בעולם היוקרה העילית. כל אלמנט תוכנן בקפידה כדי לשדר את הערכים החדשים של המותג".

כחלק מהשינוי האסטרטגי, יגואר מתכננת להקטין משמעותית את רשת המכירות שלה. במקום סוכנויות רכב מסורתיות, החברה תפתח "חנויות מותג" במיקומים אסטרטגיים בערים מרכזיות ברחבי העולם. החנות הראשונה תיפתח ב'משולש הזהב' בפריז, אזור המזוהה עם מותגי היוקרה היוקרתיים ביותר בעולם. לדברי רודון גלובר, מנכ"ל החברה, חנויות אלו יציעו "חוויה דרמטית ואטמוספרית" שתתאים למיצוב החדש של המותג.

יגואר גם מתכננת לפתח שיתופי פעולה עם מותגי יוקרה מובילים מתחומים אחרים, במטרה לחזק את מעמדה בעולם היוקרה העילית. למרות שהחברה טרם חשפה פרטים ספציפיים, ברור כי היא מכוונת לשותפויות שיעבירו מסר חד וברור: יגואר של היום היא מותג יוקרה אקסקלוסיבי מתמיד.

המעבר לייצור מכוניות חשמליות בלבד מהווה גם הצהרה סביבתית חשובה, המציבה את יגואר בחזית המעבר לתחבורה ירוקה בסגמנט היוקרה. הרכב הקונספט שיוצג בתחילת דצמבר צפוי לספק הצצה ראשונה לטכנולוגיות החשמליות המתקדמות שיגואר מפתחת, לצד השפה העיצובית החדשה שתאפיין את דגמי העתיד של החברה.

תוכן שאסור לפספס
2 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
1
שכחתם לציין שהחברה נהפכה לתומכי תועבה.
אליהו
כל החברות נהפכו להיות תומכי תועבה
הנביא
אולי גם יעניין אותך
חדשות תחבורה