שומרי הכשרות שחיפשו את ההכשר הפופולרי של "העדה החרדית" על גבי אריזת הקטשופ של "אסם" גילו כי הוא נעלם.
החותמת אולי נעלמה, אבל ההכשר נשאר. "המוצר מיוצר בהשגחה ובפיקוח של הבד"צ העדה החרדית", נכתב בקטן על גבי העטיפה האדומה.
בעשרות השנים האחרונות, החותמת של "העדה החרדית" מעולם לא עברה שינויי גרפיקה, כך שהיה ברור שמשהו התרחש כאן.
מבירור שערך "כיכר השבת" עולה, כי בשבועות האחרונים החלה חברת "אסם" בקמפיין פרסומי של סדרת קולנוע מעל גבי עטיפת הקטשופ.
ראשי החברה פנו להנהלת "העדה החרדית" ועדכנו אותם בשינוי המהותי. ב"העדה" לא אהבו את העבודה שהחותמת המסמל קדושה וטהרה תתנוסס באותה עטיפה עם סדרת קולנוע משוקצת.
הם הודיעו לראשי "אסם" כי החותמת הידועה תוסר, אולם כיתוב כשרות מנימלי יודפס במקום.
ב"אסם" בלעו את הגלולה, בתקווה שהכל יבוא על מקומו בקרב שומרי הכשרות.
אלא שהצרות באו דווקא ממקום אחר: "העדה החרדית". קבוצת קנאים, שאינה קשורה לוועד הכשרות, העבירה מסר כי היא לא מתכוונת לעבור על-כך לסדר היום.
למעשה, עד היום, ישנם קבוצות קנאים הלוחמים בוועד הכשרות של "העדה החרדית", בעקבות הדפסת סמל הבד"צ על במבה נוגט של "אסם" שהודפס בשנת היובל להקמת המדינה.
הצגת כל התגובות