חזון הרכב החשמלי של שי אגסי, הרנו פלואנס ז"ל אולי יצא לפגרה בישראל אבל בארצות הברית הרעיון צובר תאוצה ומצליח במלא מובן המילה.
חברת טסלה האמריקאית מייצרת מזה שנתיים את המודל S - הרכב השני אותו החברה מייצרת ביצור סדרתי. הרעיון ככל שמדובר בטסלה הוא רחוק מאוד מזה של בטר-פלייס. הטסלה מגיעה עם סוללה שאינה ניתנת להחלפה בתחנות, אבל מאפשרת הטענה מהירה תוך 90 דקות (בהחלט יותר איטי מהחלפת הסוללה בתחנה), אך טווח הנסיעה שלה גדול במאות אחוזים - 600 ק"מ מול 150 ק"מ של בטר-פלייס.
אך החשמלית של טסלה מציגה יכולות גבוהות בעיקר בתחום העיצוב, החדשנות וכוח המנוע. לא לחינם נהגים אמריקאים מגדירים את הנהיגה בטסלה כנהיגה באייפד, הכל בטסלה משדר היי-טק וחדשנות. החל ממסך מגע אדיר הנמצא לצד הנהג דרכו מפעילים את כל המערכות של הרכב (מזגן, גג שמש ועוד) וכלה בלוח שעונים דיגטלי.
כעת במרוץ שנראה בוידאו, בחנו חברי מערכת 'אוטומביל מגזין' את יכולת התאוצה של החשמלית מודל S מול B.M.W. התוצאה כמו שאתם רואים ניצחון מוחלט.