כיכר השבת

החל מ-214 אלף ש"ח

תגידו שלום למלכה החדשה: יונדאי איוניק 6 הגיעה לישראל

יבואנית יונדאי - כלמוביל, החלה בשיווק הדגם החשמלי החדש: האיוניק 6 • המכונית מגיעה בכמה גרסאות ורמות גימור, כשבבכירה שבהן תוכלו למצוא טווח נסיעה של 583 ק"מ וטעינה של הסוללה מ-10% ל-80% בתוך פחות מ-20 דקות! (רכב)

| 16 | כיכר השבת |
הכוכבת החדשה? יונדאי איוניק 6
הכוכבת החדשה? יונדאי איוניק 6 (יונדאי)

השקות למכוניות חשמליות זה כבר לא משהו חדש בארצנו. על כבישי ישראל נוסעים כבר עשרות דגמים שונים של רכבים חשמליים - רובם מתוצרת סין, ועדיין השקה של רכב קוריאני כמו ה'איוניק 6' של יונדאי זה לא דבר שאפשר להתעלם ממנו.

הפלטפורמה (השלדה) של האיוניק 6 כבר מוכרת מכמה דגמים שהפכו ללהיטים, כמו האיוניק 5, ג'נסיס GV60, קיה EV6 וקיה EV9 שתושק בארץ לקראת סוף השנה, אך מדובר בדגם הראשון בצורת סדאן - במה שנראה כתשובה הקוריאנית לטסלה 3 האמריקנית ול-BYD 'סיל' הסינית שכבר נחשפה, ותגיע אף היא בהמשך השנה.

עיצוב אווירודינמי מרהיב לחיסכון בחשמל (יונדאי)

כיאה למכונית חשמלית, האיוניק 6 מצוידת במיטב מערכות הבטיחותיות ומערכות העזר לנהג, וזוכה לרמת הבטיחות הגבוהה - רמה 8 ול-5 כוכבי ריסוק ב-Euro NCAP, מבחן הריסוק האירופי.

בכל הנוגע למערכות מולטימדיה, תוספים ופיצ'רים למיניהם (חלון שמש בגג, אוורור למושבים, תאורת LED, תצוגה עלית וכד') נקבל חלוקה בין רמות הגימור השונות.

נסיעת מבחן עדיין לא עשינו ברכב ולכן נביא את מה שידוע לנו עד כה.

עיצוב נקי ואלגנטי. אהבתם? (יונדאי)

האיוניק 6 משווקת בישראל בכמה גרסאות ורמות גימור שונות:

"פרמיום 2X4" היא הגרסה הבסיסית של האיוניק 6 ומצוידת במנוע המפיק 151 כוחות סוס עם טווח רשמי של 429 ק"מ. ברמת האבזור נקבל בין היתר: טעינה אלחוטית לטלפונים, מסך מגע 12.3 אינץ' ועוד). המחיר: 214 אלף ש"ח.

"פרסטיז' 2X4" היא הגרסה הבאה בה נקבל מנוע המפיק 238 כוחות סוס עם טווח נסיעה רשמי של 614 ק"מ. רמת האבזור תואמת לגרסה הבסיסית. המחיר: 238 אלף ש"ח.

הגרסה הבאה היא ה"לקשרי 2X4" כאשר מערכת ההנעה דומה לגרסה שמתחתיה אך נקבל תוספת אבזור הכולל מושבי עור מאווררים, חלון גג, תצוגת מידע עלית, תאורת לד 'מטריקס' בקדמת הרכב ועוד. המחיר: 259 אלף ש"ח.

איוניק 6 (יונדאי)

מעבר לגרסאות אלו קיימים גם דגמים בעלי הנעה כפולה (שני מנועים -קדמי ואחורי) בהם נקבל הספק מנוע של 325 כוחות סוס עם טווח נסיעה רשמי של 583 ק"מ. ההנעה הכפולה משווקת ברמת הגימור "לקשרי" במחיר של 285 אלף ש"ח וברמת הגימור "לימיטד" עם תג מחיר צנוע של 286 אלף ש"ח.

האיוניק 6 תומכת בטעינת DC בהספק של 400 וולט, דבר שיאפשר להטעין את הרכב מ-10% ל-80% בתוך 18 דקות בלבד, אם כי נכון להיום, כמעט ולא ניתן למצוא בארץ עמדה מתאימה.

שליטה מלאה דרך מערכת המולטימדיה (יונדאי)
תוכן שאסור לפספס
16 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
11
בקרוב אצלי
אמן. בבריאות
גם אצלי בע"ה
10
אכן מלכה ראויה
9
רבע מיליון לרכב עם בטריות?! חחח פראיירים לא מתים רק מתחלפים

הצגת כל התגובות

8
יואאו נראת פצצה
7
אוייש הבלי עויילום. מה הרע בסובארו אברייכים. העיקר הגה וארבע גלגלים.
חחחחח
6
עדיף לקנות טסלה y . מחירים גבוהים ומנופחים...יקרה .
5
מישהו יודע למה מפרסמים שאפשר להטעין מ10 ל80 אחוז ולא מאפס לשיבעים
4
"400 וולט" וולט זה יחידה של מתח ולא של הספק. P=[W] ואט
3
רבע מליון לא הגזימו יש מתחרה הרבה יותר טוב איכותי אמין ויותר זול 180000 אלף ומשיגים טסלה מודל 3 אפשר להשקיע לפרפורמונס
זה לא שווה את זה תבדוק יותר לעומק, וגם טסלה מודל3 לא עולה יד ראשונה 180 אלף
טסלה מיוצר מחומרים לא איכותיים
2
זה יהיה שלי בעזזרת השם יתברך אמן
1
בקרוב אצל מי שרוצה
אולי גם יעניין אותך
חדשות רכב