במסגרת סקר השירות ושביעות הרצון מחברות הביטוח בתחום ביטוחי הבריאות והסיעוד, שערכה לשכת סוכני הביטוח בראשות נשיא הלשכה שלמה אייזיק, השתתפו יותר מ-900 סוכנים וסוכנות ביטוח, אשר חשפו נתונים על שביעות הרצון של סוכני הביטוח בהיבטים מרכזיים של שירות, בדגש על החשיבות שהסוכן מייחס לכל אחד מההיבטים שנמדדו. בכלל זה מדד הסקר את מידת שביעות הרצון הכללית מחברות ביטוח הנסיעות לחו"ל.
בין חברות ביטוח הנסיעות לחו"ל נבחרה - PassportCard, בציון ממוצע של 4.6.
סקר זה מצטרף למדד רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון שפורסם השבוע ובו פספורטכארד מדורגת במקום הראשון בביטוחי הנסיעות לחו"ל עם ציון 92. בפרמטר המוביל של תשלום תביעות המורכב משיעור התשלום ומהירות התשלום קיבלה פספורטכארד ציון 99. בתוך כך קיבלה פספורטכארד ציון תקדימי של 99 במדד איכות השירות, המתבסס על פניות הציבור שהוגשו לרשות שוק ההון. שיעור זה גבוה מכל חברות הביטוח האחרות בישראל, ומדובר בעלייה בהשוואה לצדד בשנה שעברה, שגם בו פספורטכארד הובילה.
רונית סגל, מנכ״לית פספורטכארד: ״הבחירה של סוכני הביטוח בפספורטכארד היא תעודת כבוד משמעותית עבורנו, במיוחד כשזה קורה יממה אחרי שמדד השירות של רשות שוק ההון דירגה אותנו במקום הראשון. הצטיינות היא ערך מרכזי בפעילות של פספורטכארד ונמשיך להתאמץ למען הסוכנים והלקוחות שלנו״