כיכר השבת

תקלה באינטרנט רימון: אין חיבור לרשת

אינטרנט חסום - עד הסוף: במשך שעות נתקלו לקוחות "אינטרנט רימון" בקשיי גלישה באינטרנט, שבאו והלכו לסרוגין. הפונים לשרות הטכני ולשרות הלקוחות של החברה בשעות הערב (שני), שמעו את ההודעה הבאה: "לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית זמנית לא היתה אפשרות להתחבר לאינטרנט רימון. אנא נסו להתחבר כעת לאינטרנט שנית"

| 32 | כיכר השבת |
ההודעה שקיבלו מנויי החברה
ההודעה שקיבלו מנויי החברה

לקוחות "אינטרנט רימון" נתקלו ביממה האחרונה בקשיי גלישה, שבאו והלכו לסרוגין. בין היתר, בשעות מסוימת הגישה לאינטרנט היתה חסומה לחלוטין, ולא היה ניתן לעשות שימוש ברשת הכשרה.

לקוחות "רימון" התלוננו על התקלה כבר בשעות הלילה המאוחרות אתמול. היא נמשכה לאורך שעות, ותוקנה היום.

הפונים לשרות הטכני ולשרות הלקוחות של החברה בשעות הערב (שני), שמעו את ההודעה הבאה: "לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית זמנית לא היתה אפשרות להתחבר לאינטרנט רימון. אנא נסו להתחבר כעת לאינטרנט שנית".

בעלי חיבור אלחוטי התבקשו לנתק את הראוטר מהחשמל, ולחברו שוב כדי להשיב את חיבור האינטרנט למסלולו.

לא היה ניתן להשיג את תגובת "אינטרנט רימון".

בחודש שעבר התרחשה תקלה בחברת "בזק", שהשביתה את קווי הטלפון של כמחצית מלקוחות חברת הענק.

בעקבות התקלה הארצית החריגה, החליטה החברה להעניק הטבה מיוחדת: שיחות בחינם במשך שבוע לכל רשתות הסלולר מטלפון בזק.

התקלה נמשכה 4 שעות והשפיעה על כמחצית מלקוחות החברה, ובעיקר על שיחות המועברות בין רשת בזק לרשתות הסלולריות.

ההודעה שקיבלו מנויי החברה
תוכן שאסור לפספס
32 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
21
האחרות בעלי סינון של תכנים לא ראויים? אם משהו יודע אשמח מאוד לדעת, כי גם אני לא מרוצה מהם, תודה.
20
אני מממממממממממש לא נהנת מהשירות......
19
בעוד באתרים אחרים אין איזכור לתופעה המעצבנת אותה חוו מנויי החברה, כאן נותנים במה מכובדת, ספק אם יעזור, אך אולי ימנע מאחרים ליפול לפח יקוש בו אני כמנוי המחוייב להם נמצא בו. מטריף את הדעת!

הצגת כל התגובות

18
מהלילה עד הצהרים כמעט לא היה לי גישה לאינטרנט. חוצפה!
17
החברה הזאת חברה גרועה שירות ברמה נמוכה וכל יום תקלה
16
גם איטיות גדולה יש לי בגלישה (5M), אין עם מי לדבר והם מתרצים לי כל מיני תירוצי קש. לקוחה מאוכזבת
15
אין לי מושג מהתקלה שכנראה הייתה לאחרים ואני ממליץ לכולם לעבור לרימון
הטלפון הקוי שלי גם הוא מחובר באמצעות החיבור של רימון, וככה נותרתי שעות ארוכות ללא טלפון וללא אינטרנט, גם מענה מהמוקד הטכני לא היה. פשוט שערורייה. אני עומד לפנות למשרד התקשורת בתלונה חריפה נגד העומדים בראש החברה.
14
אין ספק שזהו מחדל חובבני של חברה שיד קלה על ההדק אצלה, לזלזל בציבור שנותן בהם אימון, זו לא פעם ראשונה וראוי לשים סוף לסאגה המתמשכת הזו, לכל חברת אינטרנט שמכבדת ת'עצמה, יש מערכת גיבוי למקרים כאלו והתקלות בד"כ לא אורכים יותר מזמן מועט. התקלה הזו היא רשלנות ממדרגה ראשונה.
איזה משותקת
המוקד היה משותק בכל שעות הבוקר.
מהיר חימה כתב "אתמול" (בערב) כפי שהיה באמת. ולא בשעות הבוקר....
נאמר לי שאני ה-35 בתור. נשמע הזוי? ברימון הכול אפשרי!
13
אני גולש הרבה לצורך פרנסה ורימון במסלול שמור עם שירות "הנטו השלי" ממש עוזר לי למזער את הנזקים ולשמור על העיניים עד כמה שזה אפשרי. אני לקוח של רימון זה כבר יותר משנה ועד עכשיו הגלישה היתה ללא תקלות. בכל אופן, אם יש תקלות או אין - אם אתם חרדים שגולשים באינטרנט (לצרכי פרנסה, כמובן...) אתם פשוט חי
מה אתה מנסה לומר? בגלל שאנחנו חרדים מגיע לנו שרות על הפנים??? זו לא פעם ראשונה שיש אצלם תקלות, לי זה נמאס!!!!!!
12
ודברים שלא רצית חסמתי בכל מקרה מחיר אפסי ואפס תקלות....
11
ואני שוקל ברצינות לעבור לספקיות אחרות חברת רימון חייבת להפנים את המחדלים שלה ולתקנם וכן גם מהירות הגלישה שלה אטית יותר בהשוואה לחברות אחרות נראה לי שאנשים המעוניינים באינטרנט חסום ישקלו מעכשיו פעמיים
10
ביקשו שהחתום להם על התחייבות לשנה בעקבות העלאת המחירים! הם חייבים לפצות את הלקוחות של רימון אם לא, זה עלול להתפוצץ להם בידים!
9
ת'גנענע.... יותר מ12 שעות בלי אינטרנט..
8
וכרגע לפחות הכל עובד בלי שום בעיה
7
סבלנו מעגמת נפש והפסדנו הרבה כסף מגיע לנו פיצוי הולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
6
מאתמול בשעה 23:00 בלילה ועד היום בשעות הבוקר המאוחרות, פשוט לא נתפס הצחוק שעושים מהלקוחות, יצוין שאתמול נאמר ללקוחות ש"תוך רבע שעה התקלה תסודר, וכי הדבר נגרם כתוצאה משדרוג המערכת", בפועל כאמור, התקלה ארכה זמן רב והסבה נזקים לא פשוטים, בפרט לבעלי עסקים המחוברים דרכם, זו רשלנות ממדרגה ראשונה ועליהם לפ
5
וכל שעות הבוקר לא היה. המוקד הטלפוני היה מנותק מרוב עומס. לפני כמה שעות הצלחתי לתפוס, אבל נאמר לי שאני 38 בתור!..... חבל שלא הקלטתי את זה. כרגע (9 בערב יום שני) עדיין אין לי אינטרנט ואני רואה את הודעה הנ"ל.
4
להמין חצי שעה לקבלת נציג שרות ???? ולא דוקא היום!!
3
עכשיו אני באקספון 018 מחיר אפסי ואפס תקלות
2
משום מה הכל היה בסדר אצלי והיה חיבור. אבל בקשר לגלישה האיטית מלכתכילא תמיד זה היה לי וזה מעצבן בטירווווווף!!!!! עד שמשהו מתחבר לוקח שנים!!!
1
אני לקוח של חברת רימון כמב מעל 3 שנים, לא זכול לי חודש אחד שהכל היה חלק ללא תקלות. הם ממש מזלזלים בשרות שלהם ויותר מכל מזלזלים בלקוחות שלהם. הם מנצלים את זה שהם די לבד בשוק האינטרנט המסונן ולא נותנים טיפת שרות ללקוחותיהם. הגיע הזמן להתאגד ולפתוח חברה מתחרה שתלמד אחת ולתמיד את רימון מה זה
אולי גם יעניין אותך
חדשות הטכנולוגיה