פרשת המכשיר המסוכן של ענקית האלקטרוניקה סמסונג, כבר הצליחה לפגוע קשות בתדמית החברה שנחשבה עד עתה מבין המובילות בשוק הטלפונים החכמים. כעת מסתבר, כי מלבד תקלות הייצור החמורות של החברה, היא גם לכאורה נקטה בשיטות לא מקובלות בכדי להשתיק את תלונתו של אחד הלקוחות.
על פי הדיווח בכלי תקשורת שונים בעולם, לקוח של החברה ששיתף ברשתות החברתיות תיעוד של מכשיר הגלקסי נוט 7 שלו עולה באש, קיבל הצעת שוחד מהחברה, שאף שלחה נציגים לביקור בביתו - הכל לכאורה בכדי שיסיר מהרשת את הסרטון שמתעד את המכשיר המתפוצץ.
מדובר בלקוח סיני שרכש את המכשיר ופנה לחברה. על פי הדיווחים, החברה הציעה לו מכשיר חלופי, ובנוסף - עוד 900 דולרים, זאת בתמורה להסרת הסרטון מהרשת. כאמור, בניסיון לגרום ללקוח להסכים ל"דיל", החברה אף שלחה נציגים מיוחדים לביתו. הלקוח סירב להצעת החברה והסרטון נשאר ברשת.
בדיווחים צויין כי הצעת החברה ללקוח הסיני הגיעה למרות שכבר באותה תקופה הודתה החברה כי דגם הגלקסי 7 מסוכן לשימוש. עם זאת, היא טענה כי הדגם ששווק בסין מכיל סוללות בטוחות יותר. הלקוח מצדו, שרכש את הדגם ה"בטוח", טען כי מדובר בהטעייה של הלקוחות.