כיכר השבת

פשרה בתביעת "ללא הגבלה"

לאחר חשיפת כיכר השבת: סלקום תחזיר כסף לחרדים

תובענה ייצוגית שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד חברת סלקום בעקבות חשיפת "כיכר השבת" על חיובים בגין חריגות ב"שימוש לא הוגן" ללקוחות המנויים על חבילות ללא הגבלה, הגיעה להסכם פשרה בו התחייבה החברה לבצע החזרים ללקוחות שלא קיבלו התרעה. סלקום: "ההליך טרם אושר" (חדשות)

| 7 | כיכר השבת |
לאחר חשיפת כיכר השבת: סלקום תחזיר כסף לחרדים
(גוגל סטריט)

סלקום תחזיר את חיובי ה"שימוש לא הוגן": תובענה ייצוגית הוגשה נגד חברת סלקום על ידי לקוח חרדי - ימים ספורים לאחר חשיפת "כיכר השבת" על חיובים מנופחים שמבצעת חברת סלקום בעיקר ללקוחות חרדים בגין מה שהגדירה כ"שימוש לא הוגן". החיובים הגיעו לעתים קרובות לסכומים של אלפי שקלים לחודש, זאת כשלטענת הלקוחות הם כלל לא היו מודעים לכך שחרגו מהחבילות שהוגדרו על ידי החברה כחבילות ללא הגבלה.

עוד בנושא:

התביעה, שהגיעה לפני שבועות ספורים להסכם עם חברת סלקום, טוענת כי על החברה לבצע החזרים לאותם לקוחות שלא זכו לקבל התרעה על כך שהם חורגים מחבילת התקשורת שלהם, שכאמור הוגדרה על ידי החברה כחבילה ללא הגבלה.

כזכור, חברת סלקום טענה כי ביצעה שיחות אזהרה ללקוחות בקומות הכשרות שחרגו מתנאי החבילה, בניגוד למסרונים שנשלחו ללקוחות הרגילים. אלא שמספר רב של לקוחות שפנו ל"כיכר השבת" הצהירו כי מעולם לא זכו לשיחת אזהרה שכזו. כשפנינו לסלקום, סרבה החברה למסור ראיות התומכות בטענתם על הזהרת הלקוחות החרדים.

בתובענה הייצוגית שהוגשה על ידי לקוח בקומה הכשרה של סלקום, הועלו טענות כנגד החברה, כשהתובע האשים את החברה בעשיית עושר ולא במשפט ובהטעיה מכוונת שמטרתה להרוויח כספים מהלקוחות שלא כדין. בנוסף הואשמה החברה בניצול לרעה של סעיף השימוש שאינו הוגן, שמיועד להגן על החברה מפני שימוש מסחרי נרחב בקו, אלא שהחברה לקחה אותו צעד קדימה, וכללה בו כל חריגה של לקוח העושה שימוש פי 3 מהממוצע למשתמשים האחרים בחבילה דומה.

בכתב התביעה צוטטו גם הפרסומים ב"כיכר השבת", של מסמכים פנימיים שהראו כי החברה שינתה את רף השימוש הנחשב ללא הוגן והורידה אותו באופן מכוון מרף של 100 שעות שיחה בחודש, לרף של 85 שעות. כמו כן המסמכים הוכיחו כי החברה שתלה בחשבוניות מאוחרות יותר חיובים בגין חודשים קודמים, כשהלקוחות כלל לא היו מודעים לכך שחרגו והחריגה עולה להם ביוקר. בנוסף, הנציגים הונחו שלא לבצע החזרים בשום אופן.

מחברת סלקום נמסר בתגובה: "ההסכם הועבר לאישור בית המשפט והליך זה טרם הסתיים. עם אישור ההסכם על ידי בית המשפט, תבצע החברה את החלטתו".

תוכן שאסור לפספס
7 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
4
בסלקום הוציאו הודעה לפני כמה זמן לבקשת משרד התשקורת שהגבול הוא 9000 דקות מעניין אם זה נכון ראוי לציין
3
אתם מקבלים שירות על הפנים בחו"ל החברות מבינות שהם צריכים את הלקוח אני עברתי מזמן לגולן טלקום כי הם היו אלו שהורידו את המחירים ראשון נקודה!!!!!! וגם אני לא צריך לשמוע באוזן שעה שלמה אשרייי מי.... כל פעם שאני מתקשר לסלקום והמבין יבין.
2
בעלי טס לחול ולא עשינו חבילה התקשרנו אליו מהארץ והוא ענה , קיבלנו סכום של 2000 ש״ח זה אומר 16 לדק' שיחה סכום עתקקק האמת שקיבל איזשהוא התרעה אנו ממש לא יכולים לעמוד בסכום הסכום ענק נבחנו לדברים החברה לא עוזר הסכימו להנחה של 200 ש״ח בלבד.. האם למשהוא יש עיצה והכל בחברת סלקום!!!

הצגת כל התגובות

1
בהמשך לבקשתי אשמח להשאיר פרטים בעלי ואני ממש עובדי עצות האם סלקום נהגה נכון והאם אין פה עושק כלפינו
אני לא מומחה גדול לנושא אבל אני פעם טסתי לחו"ל והתקשרתי וביררתי אצל סלקום כמה עולה ,ואמרו לי שבלי חבילה יוצא לי איזה 21 ש"ח לדקה,גם כשמישהו מהארץ מתקשר אליך,קיצור משהו הזוי.ותנסי גם שאת אומרת להם שאת ובעלך עוברים לאורנג',תתחילי עם דבר כזה.בשירות לקוחות הם לא יודעים הרבה אבל תגידי לנציג שיעביר הלאה ש
אין מה לעשות בנידון הנל עליכם היה לעדכן חבילת חול ואם לא ביצעתם עליכם מוטלת האשמה ולא על סלקום
חדשות הטכנולוגיה