טרנד המתוק-מלוח ממשיך להכות גלים (צילום: יח"צ)
טרנד המתוק-מלוח ממשיך להכות גלים: תפוצ'יפס, חטיף תפוח האדמה הפופולרי של עלית, משיק טעם חדש לראשונה בישראל - ברביקיו-דבש. מדובר בטעם פופולארי בחטיפי הצ'יפס בעולם בקטגוריית החטיפים המלוחים ובפרט בקרב חטיפי צ'יפס. הטעם החדש מצטרף לשורת הטעמים של תפוצ'יפס: שמנת-בצל, מלח-פלפל, מקסיקני והטעם הטבעי, וגם הוא ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.
שוק החטיפים המלוחים בישראל הינו גדול וחזק, בו מוביל המותג תפוצ'יפס עם נתח שוק של כ- 25.5%.
- משקל: 50 גרם
- כשרות: בד"צ העדה החרדית
- ללא אלרגנים
ניתן למצוא ברשתות השיווק