כיכר השבת

"הודעות הגובלות בהטרדה"

הוגשה תביעה ייצוגית נגד ענקית הסינון במגזר - 'כשר פליי'

תביעה ייצוגית על סך מיליון שקל נגד אחת מחברות הסינון הגדולות במגזר החרדי • התביעה טוענת להטרדה מצד חברת 'כשר פליי' בעקבות הודעות על חידוש המנוי עם תום תקופתו • כיצד מגדירים הטרדה באמצעות הודעות סלולרי? ומהם הסיכויים של התביעה להתקבל?

| 35 |
לוגו החברה
לוגו החברה (צילום: יח"צ)

בתביעה, המוערכת במיליון שקל ומוגשת בימים אלו לבית משפט המחוזי בתל אביב, נטען נגד חברת 'כשר פליי', החברה המובילה לסינון ניידים במגזר החרדי, כי הצגה חוזרת ונשנית של הודעת התראה על סיום המנוי לתוכנת סינון והצעה לחידוש המנוי, כמוה כהפרת החוזה בין החברה ללקוח.

על פי כתב התביעה, לאחר שנה ממועד ההרשמה לתוכנת הסינון ועם תום המנוי השנתי לתוכנת 'כשר פליי', מופיעה שוב ושוב על הצג של מכשיר הטלפון חלונית התראה המציעה את האפשרות לחידוש המנוי לשנה נוספת, באופן המפריע לשימוש שוטף בטלפון.

לדברי מגיש התביעה, צרכן בשם יאיר אבוטבול, ''אין שום סיבה לחייב לקוח לחדש את המנוי תוך הפרעה לשימוש שוטף במכשיר באופן הגובל בהטרדה. אין הצדקה להתנהלות הגובלת בהטרדה. נגמרו הזמנים שחברות גדולות וחזקות חושבות שהן יכולות לעשות בטלפונים של הלקוחות כבתוך שלהם''.

מחברת 'כשר פליי' נמסר: ''חברתנו עושה כל מאמץ על מנת לאפשר סינון יעיל ומקצועי. תוכנת הסינון ניתנת להורדה פשוטה דרך חנות האפליקציות של גוגל. ההודעה על חידוש המנוי מופיעה עם תום שנת המנוי במידה ולא בוצע תשלום על שנה נוספת ולמעשה מחליפה את הצורך בניתוק הסינון, יתרון עצום כשתוכנת הסינון נמצאת במכשיר של הילד. חודש ימים לפני סיום המנוי מופיעה במכשיר הלקוח התראה על כך שיש לחדש את המנוי ובמידה ולא יחודש המנוי תופיע הודעה על סיום המנוי. הליך זה רשום כסעיף בתנאי השירות בהרשמה לאפליקציה, אותו מאשר כל מנוי כחלק מתהליך ההרשמה. תוכנות הסינון של 'כשר פליי' ו'מגן' המיועדת לציבור הדתי, פועלות ביעילות וכל זאת ללא פגיעה במהירות המכשיר וכן חוסכות את הצורך בקניית מכשיר חדש באמצעות תכנית במחיר מוזל של שקלים בודדים בחודש''.

החברה מציינת כי ניתן לבטל את ההודעה בהליך פשוט וקל, זאת באמצעות שליחה של בקשת ביטול אל שירות הלקוחות באפליקציה, בצירוף סיסמת הלקוח כפי שהתקבלה בהרשמת הלקוח.

תוכן שאסור לפספס
35 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
28
מי שקצת מבין בסינון יודע שלא מסונן כלווווום....וד"ל...
בכלל לא סינון
27
סתם משהו שמנסה לעשות כסף קל
ישראל
26
גם לי יש כשר פליי כבר שנתיים וקיים התראה חודש מראש שצריך לחדש את המנוי, ורשום מפורש במידה והנך לא מעוניין להמשיך בשירות יש לשלוח בקשה לביטול השירות. אז מי שלא שלח בקשה זה בעיה שלו כשר פליי לדעתי אחת החברות שמספקות גם סינון טוב וגם שירות מהיר ומעולה והכי חשוב במחיר ממש זול שיכול להתאים לכל כיס.
אחד יחיד ומיוחד

הצגת כל התגובות

25
אנשים שמתנהגים כמו אלוקות איזה מסכן שלחו לו הודעה תזרוק את הטלפון לים אז יהיה לך שקט גם לכל החברים ששולחים לו הודעות sms והודאות ואטסאפ הוא גם מגיש תביעות יצוגיות מושחתים נמאסתם
מיכאל
24
חסימה מעולה ללא פגיעה בתפקוד המכשיר ובסוללה ושירות מעולה
אבי
23
הסינון לא נופל מכל החברות היקרות! שרות לקוחות מעולה שבמעולים! התשלום מאוד סימלי והתמורה מצויינת. הכי מצחיק שתמיד אתה יכול לבטל מנוי, אז מה התלונה על התראות? ואם אתה רוצה סינון תשלם, אז מה הבעיה בדיוק, בזה שאתה מקבל התראה על מנוי שהסתיים? נשמע כמו נסיון לסחוט, או להציק לחברה. לא אתפלא אם אחת ה
יורם
22
"..נגמרו הזמנים שחברות גדולות וחזקות חושבות שהן יכולות לעשות בטלפונים של הלקוחות כבתוך שלהם''. מי אמר לו שמדובר על חברה חזקה? פסק דין שכזה יכול למוטט חברות שעושות רק טוב.
המום
21
המעצבנים למכשירים הכשרים מכל מיני חברות למיניהם? למה לא מציפים גם את זה?
יוסי
20
מושחת שרוצה לגנוב בדרך ישרה
ון
19
גם אני עם הסינון הזה זה אחלה סינון אי אפשר לעבוד עליהם ניסיתי להפיל אותם עם בקשות ולשימחתי לא הצלחתי
ש.ק
18
לא מובן כלל. תביעה???? על מה?? ההתראה לפני שהבינון פג זהו חלק חשוב בתוכנת הסינון המעולה...
משה
17
בלי שום יכולת להתנהל עם הטלפון, זה היה ממש מעצבן
אחת
אני מסכים איתך לגמרי מצאת איך לצאת מזה?
עילוםשם
16
איזה גוף רבני מאשר שימוש הסינון המינימלי הזה?
דני
15
אך כל פעם שפניתי אליהם לגבי אפליקציה מסויימת שהיו פירסומות לא צנועות, הם מיד הסירו את האפליקציה. מבחינת שירות הם טובים.
כמ
14
יש לי 4 מנויים בכשר פליי החסימה מעולה והשירות מצוין כל פעם שאני כותב בתמיכה עונים לי מהר מאוד יש לי גם חסימת מגן אחת והיא מאוד נוחה לשימוש למי שצריך חסימה לפריצות.אשרי חלקם
חיים
13
הם בסדר גמור עונים כל הזמן סתם לשון הרע יש להם וואצאפ תמיכה אתה רוצה לבטל אתה שולח בווצאפ תמיכה הוא משחרר אותך מהחסימה אני כבר 3 שנים איתם אני מרוצה גם מהחסימה ומהכל
דוד יפרח
12
אני משתמש וממליץ עליהם. תמיד יש לשפר והם משתפרים! גם אצל אחרים היו בהתחלה הרבה פשלות...
יאיר
11
בס"ד לאחרת שהתחברת אתה יכול רק להמשיך לפנות ולחפש אותם ואין כל מענה.
ללא שם
10
בלי דמי מנוי ובלי חרטוטים וגזלות מיותרות.אני יש לי כמה מכשירים /מרוצה מאוד מהשירות והייחס.
דוד
9
ולא חדשתי את התשלום , ואני מצליח להסתיר את ההודעה, וגם נהנה מהשירות ללא תשלום, בהמשך אני יסביר איך עושים זות
אלי
8
לא פשוט סיפור כזה אבל מה שברור שההחלטה אפליקציה טובה שעושה את העבודה כמו שצריך
אחד שמבין
7
מעניין אותי לדעת אם דרך האפליקציה הזאת יש אפשרות של חדירה לפרטיות .אם זה הקשה של סיסמאות, הודעות וכ"ו
R
אז אני מכיר את הצורה של הסינון ולא על בסיס vpn [בשונה מסינונים אחרים, וכידוע]
דוד
6
להתרחק מהם
לוי
לכתוב גנבים ידועים ולא להסביר במה... הסינון המומלץ ביותר כיום בשוק !!!
דוד
5
אבל מנסיון שלי אישית היה לי שחרות מעולה יותר מכל חברה אחרת ממליץ בחום
ללא שם
4
לי יש כשר פליי וגם קיבלתי התראה חודש לפני,
ש
3
חברה גרועה ממש. תתרחקו. שילמתם והם ייעלמו. הם רק שולחים ווטסאפ פעם ביום שלא עוזר. אני תשמח ים מנסים להפעיל את האפליקציה. אין עם מי לדבר. השניה להם שירות לקוחות פעם, הם היו בסדר. היום הם הכי גרועים
רחל
2
מי שעושה מנוי כתוב ברור שבסוף הם יגידו שנגמר וצריך לחדש כדי שלא יהיה מצב שיש לך אינטרנט פרוץ ולכן אני לא מבין מה הטענה אם אתה רוצה יש לך אפשרות לבטל אבל אף אחד לא רוצה כי זה חסימה חבל על הזמן .נראה שהתביעה היא סתם עוד דרך של אנשים לנסות לעשות כסף
משתמש
1
יש לי מכשיר שיומי פוקו x5 pro. כושר פליי לא מצליחה לעשות סינון. שירות לקוחות גרוע.
דוד
אולי גם יעניין אותך
מעניין