כיכר השבת

ישפר את השירות?

הדואר לא עמד בזמן ההמתנה החוקי ונקנס

חברת דואר ישראל נקנסה על ידי משרד התקשורת ב-18 אלף שקלים, בגין אי-עמידה בתקן זמן ההמתנה שנקבע ברישיונה במהלך הגל הראשון של התפרצות נגיף הקורונה (צרכנות)

| 13 |
הדואר לא עמד בזמן ההמתנה החוקי ונקנס
(צילום: יח"צ)

משרד התקשורת בדק את משך זמן ההמתנה ביחידות דואר שונות, בארבע תקופות שונות בחודשים אפריל ומאי 2020, ומצא כי התקיימה חריגה מהותית מהתקן שנקבע ברישיונה של חברת הדואר. החריגה התקיימה למרות הסכמת המשרד לבקשת החברה לצמצום חובותיה על פי הרישיון אשר נועדו, על-פי בקשת החברה, לתגבור אשנבי השירות ולצמצום משך זמן ההמתנה ביחידות.

הבדיקה העלתה, כי בלמעלה מ-50% מיחידות הדואר שנמדדו נמצאו חריגות בזמן ההמתנה במשך שלוש מתוך ארבע התקופות שנמדדו ברציפות, וב-45% מהיחידות נמדדו חריגות מתקן זמן ההמתנה במשך ארבע תקופות רצופות.

מהמשרד נמסר, כי "משרד התקשורת רואה בחומרה את הפרת התקן, זאת בייחוד בתקופת משבר הקורונה בה מצופה מהחברה למנוע התקהלויות ולהפחית את זמני ההמתנה".

נוכח החומרה הרבה שהמשרד רואה בהפרת תקן זמן ההמתנה, וכן שמדובר בהפרה שאינה נקודתית או מקרית לפי ממצאי הבדיקה שנערכה, החליטה מנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חורין, להטיל עיצום כספי בגובה 18,258.5 ש"ח על חברת דואר ישראל. למותר לציין שמדובר בסכום פעוט במיוחד עבור חברה גדולה כל כך וככל הנראה נמשיך לחכות במשך שעות בסניפי הדואר השונים כדי לקבל את כל הקניות שהזמנו באינטרנט.

תוכן שאסור לפספס
13 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
11
להעביר לאלתר את כל המשלוחים דרך חברות פרטיות וקבלת משלוחים לבית או דרך תחנות חלוקה כמו שיש . תשאירו להם רק את המכתבים , וגם לזה יש להעמיד מתחרים. הבאה בתור חברת החשמל.
יעקב
10
דואר ישראל לא זזים יש לי חבילה שתקועה כבר שבועיים במיון שלהם סיוט פשוט!!
טראמפ
החבילות שלי נתקעו למשך חודשיים!
א
2 פקידות אחראיות על 40 איש מינימום. זמן ההמתנה הוא מינימום 40 דקות. סיוט של ממש !!
ש.
9
ומי יקבל על הראש? הפקיד הזוטר. וחברת הדואר תמשיך להרבות בגוון שירותים עם פקיד שניים בממוצע בכל סניף. שיוסיפו פקידים במקום להוסיף שירותים.
אזרחית פשוטה

הצגת כל התגובות

8
נסיתם לקבוע תור כדי לקבל שירות מינימלי ? פעמיים נסיתי בהפרש של שבועיים , במקרה הראשון פשוט אמרו לי אין תורים ולכן אי אפשר לקבוע לך. במקרה השני אמרו שאפשר לקבוע לי תור בעוד שבוע. (ליתר דיוק 8 ימים)האם זה שירות ? עושים צחוק מאתנו. ינסו להוריד ממשכורת הפקידים מיד ישבתו. אולי אם יצ'פרו אותם על יעילות י
ישראל
7
אין גבול לטמטום, הקנס שווה ערך להעסקת עובד לחודשיים (עלות מעסיק) מה יגרום לדואר להעסיק 200 עובדים נוספים למשך כל השנה????!!! בהשערה גסה הקנס מבטא 0.3% מעלות ההעסקה של פקידים נוספים בדואר למשך שנה (הזמן שנבדק ע''י הרשויות)
איש
6
מה זה קנס? צריך לסגור את החברה הדפוקה הזאת ששולטת בכוח על החיים שלנו
מאיר
5
החברה מפסידה מיליוני שקלים,והשרות מזעזע חשוב שהמדינה תפריט מהר ככל הניתן,לחברה פרטית,איכותית,ויש המון חברות כאלו בשוק , ראו מה קרה באירופה עם הדואר האנגלי,הגרמני,השוודי,ההו שהופרטו חלקית הצלחה,בצד ריווחיות,זה מה שהמדינה זקוקה להוציא,את הניהול מעובדי הדואר.
שלומי עיני
4
זה לא יאמן איך ישראל שבויה בחברת דואר מסורבלת ודפוקה. כל פעם שאני מזמין חבילה מחול ואני קולט שזה הולך להגיע בדואר ישראל אני מרים ידיים ומוותר על החבילה מראש. עד שזה מגיע זה מגיע לסניף דואר שצריך לבלות יום שלם כדי לראות פקידה שאמורה להשטלת על אלף לקוחות ובסוף לגלות שלא מוצאים את החבילה. ב2020 שרוב הר
דודוי
3
סוף סוף, הגיע הזמן שמישהו יעשה סדר במיוחד שהשימוש בדואר הולך וגובר וכולם מזמינים באינטרנט שיהיו מתחרים ואז הם יתחילו לזוז
שירה
2
שיחייבו אותם להחליף את הסמל במקום צבי שהסמל שלהם יהיה צב..... הם כ"כ איטיים שדומים יותר לצב ולא לצבי.
חחחחח
1
המתנה שם פשוט בלתי נסבל אפשר לחכות שעות על גבי שעות בשביל שירות של שתי דקות הלוואי שיחליפו אותם
א
אולי גם יעניין אותך
צרכנות