
פייסבוק מרחיבה את שטח הפרסום ברשת החברתית: על פי דיווח ב'בלומברג', פייסבוק צפויה להציג בשנה הקרובה פרסומות וידאו באורך של כ-15 שניות בפיד שלכם.
על פי הדיווח, הפרסומות צפויות להופיע בפיד שלכם עוד השנה, כאשר בכך, מנסה פייסבוק לגרום למפרסמים להעתיק את התקציב המועבר לפרסומות בטלוויזיה, גם לרשת הפייסבוק.
בשונה מהפרסומות הנוכחיות המבוססות על תמונה וטקסט קצרצר, הפרסום בוידאו בפייסבוק צפוי לעלות למפרסמים מחיר גבוה, מאוד. כאשר הסכומים נעים בין מיליון למיליון וחצי דולרים, עבור מסע פרסום שיימשך יום אחד בלבד.
ההסבר למחיר היקר נובע מהאפשרות למקד את מסע הפרסום עבור אוכלוסיות שונות - הניתנת ברשת החברתית.
בדיווח צויין כי מארק צוקרברג, מייסד הרשת החברתית, ביקש להשיג שירות שכזה בעבר, אולם עקב חשש מתגובות הגולשים, החליט לדחות את יישום השדרוג.