כיכר השבת

בצפת מתלוננים נגד 'נתיב אקספרס': "עושים מה שהם רוצים"

תושבי צפת מתלוננים נגד חברת נתיב אקספרס המפעילה את התחבורה בעיר, שלטענתם אינה עומדת בלוחות הזמנים וכי לעתים נהגיה אינם מורידים את הנוסעים בתחנות מסודרות (רכב)

| 9 | כיכר השבת |
התחנה המרכזית בצפת
התחנה המרכזית בצפת (צילום: ויקי כהן אלקבץ)

תושבי העיר צפת מתלוננים כנגד חברת "נתיב אקספרס" המפעילה את התחבורה בעיר, שלטענתם אינה עומדת בלוחות הזמנים וכי לעתים נהגיה אינם מורידים את הנוסעים בתחנות מסודרות.

ויקי כהן אלקבץ, חברת מועצת עיריית צפת, אמרה בשיחה עם "כיכר השבת" כי "הם לא עומדים בזמנים. הזמנים אינם זמנים. ההתייחסות לנוסעים לא טובה. למשל, לפעמים לא מורידים אותם בתחנות מסודרות אלא במקומות בהן יש שטיפת מכוניות. אנשים מציפים אותי בתלונות".

"פשוט אין דין ואין דיין. הם עושים מה שהם רוצים ואין עם מי לדבר. אנשים פנו למוקד שלהם והיחס לא נעים", הוסיפה אלקבץ.

לדבריה, "לציבור הנוסעים אין שירותים בתחנה המרכזית, המקום מסריח, מלוכלך ומטונף. המקלט נהיה מזבלה אחד גדול. זה פשוט זוועה. מישהו צריך לתת כאן שירות. אני ממתינה לדו"ח של משרד הבריאות בנושא".

במשרד התחבורה אומרים כי לא התקבלו תלונות מנוסעים על איחורים והורדת נוסעים במקומות שאינם תחנה מסודרת.

בתוך כך, במשרד התחבורה השיבו באחרונה את תשובתם לבדיקת הכשל התחבורתי בהילולת רבי שמעון בר יוחאי, ממירון לצפת וחזור. "ביום ל"ג בעומר התקיימו נסיעות לאורך היום והלילה באמצעות קו 5. אכן, נצפו עומסים בשעות מסוימות".

עוד אמרו: "משרד התחבורה קיים תחקיר מקיף בנושא התחבורה בל"ג בעומר, בין היתר אודות השרות המדובר מצפת למירון, והופקו לקחים לגבי הפעלת השירות בל"ג בעומר בכלל ולגבי השירות בצפת בפרט. אנו נפעל בהתאם ללקחים שהופקו, השירות בעתיד ישופר והליקויים יתוקנו".

מחברת נתיב אקספרס נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": "בחברתנו לא התקבלו פניות המעידות על תקלות ואיחורים. וההוכחה לכך המכתב ממשרד התחבורה מיוני האחרון המעיד על כך. יחד עם זאת ברצוני לציין את שיתוף הפעולה המצוין עם ראש העיר אילן שוחט וכל צוות העירייה שעושים לילות כימים לקידום התחבורה הציבורית בצפת וגם לערים סביב לה".

תוכן שאסור לפספס
9 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
7
אני צפתי והחברה הזו היא באמת גרועה, אין להם תנאים ואין להם זמנים. הם עושים מה שמתחשק להם ומתייחסים ממש לא בכבוד. יאללה, שיעופו מכאן כבר!!!
6
המצב שם ממש גרוע, אבל התושבים מתלוננים בינם ובין עצמם ולא מתלוננים במקומות הנכונים ובאופן האפקטיבי. אני כתבתי כמה וכמה פעמים באתר של משרד התחבורה . יש שם מקום לתלונות. אבל גם אני קבלתי מהם תשובה שרק אני מתלוננת. יש לכתוב לשר, ולשלוח בפקסים, יש מייל לשר התחבורה והעתקים לעיריית צפת. קיטורים שנשארים
5
אני מאזור הצפון וחיכיתי באחת התחנות ששם עובר קו-984 מצפת לבני ברק ואני כמו כל ישראלי ממוצע שלא יושב בתחנה או יותר נכון לומר מקיים את השיר שמתנגן בגני הילדים לשבת לקום לשבת לקום....[נו בוודאי כי אם תשב האוטובוס לא יעצור-מדינות ישראלית מטופשת] ואז לנגד עיניי עובר לו בנתיב השני שליד התחנה לא הנתיב שסמ

הצגת כל התגובות

4
זוועה היום הייתי שם (יום חמישי) והרציפים היו בסדר לחלוטין התמונות שאני רואה פו מעולם לא ראיתי את המקומות האלה אבל... לגבי לוח זמניים באמת הם מאחרים ב 7 דקות ! למשל אוטובוס קוו 45 יוצא ב 13:30 והוא הגיע לי (חנה ברציף) ב 47 !!!! אתם מבינים ?! זה שערורייה ! מאז שבעטו משם את אגד הלוח זמנים השתבש כליל !
3
אבל הייתי אמור לנסוע לאירוסין של חבר בצפת תיכננתי לעצמי את הזמן ובחרתי לנסוע עם הקו 982 של שעה 17:00 לכיוון צפת הגעתי לתחנה בהר חוצבים בשעה 16:50 וראיתי אכן שיש שם עשרות ממתינים שאלתי אותם אם עבר קו 982 אמרו לי שלא אמור לבוא אבל השם יודע אם יגיע שאלתי למה הם אומרים כך מסתבר שהם חכו כבר לאוטובוס של ש
2
זה לא חדש כל מה שקורה בצפת עם כל פרשת המעטפות שקיבל ראש העיר אז לא פלא שזה הפנים של התחנה המרכזית בצפת
1
גם אנחנו מאוכזבים. לפני שזכו במכרז היו ממש דייקנים ושמחנו על זכייתם. כעת נוכחנו לראות שגם לא עומדים כ"כ בזמנים. הנהגים הרבה פעמים מסתבכים עם המכשיר של הרב קו שזה גם מוסיף לעיכובים. וכשהם טועים היחס ממש אדיש. ההזנחה בתחנה מרכזית ממש חמורה. גם השירותים שהיו (לא מציאה בכלל) נסגרו והרבה נוסעים פשוט נתק
תחבורה ציבורית