קמפיין חברת 'אגד' שהצליח לקומם לא מעט חרדים, גורר תגובות מקוריות נגדו: גולשים חרדים, ואזרחים המוחים נגד התנהלות חברות התחבורה הציבורית בישראל, מחו על הקמפיין, וערכו מודעות עצמאיות הבנויות על הרעיון שהובא במודעה המקורית.
ב"התאחדות האזרחים למניעת מחדלים בתחבורה הציבורית" לדוגמא, יצאו בקמפיין נגדי נגד החברה, ופרסמו 2 מודעות, באחת מהן נכתב: "נוסעים באוטובוס הם בדיוק כמו סרדינים, שניהם דחוסים בקופסת פח".
במודעה נוספת נכתב: "אוטובוס הוא בדיוק כמו גשם, אף פעם לא תדע מתי הוא יגיע", כשהמסר - ברור.
כזכור, גורמים ב'אגד' הגיבו בתחילת השבוע ואמרו ל'כיכר השבת' כי "בשל המורכבות בציבור החרדי נוצר מצב לעיתים שגברים עולים מהחלק הקדמי ונשים עולות מהחלק האחורי של האוטובוס כשבנוסף לעיתים משפחות עם עגלות ילדים עולות אף הן מאחור כשחלקם שוכחים לשלם בטעות בשל הצפיפות ולהם מיועדת המודעה".
לדבריהם, "על כל מודעה המופנית למגזר החרדי יושבים טובי המוחות של מחלקת המחקר והפלנינג ובודקים לעומק את המסר והתדמית כשבמקרה הנוכחי התייעצו גם עם רבנים ורק לאחר מכן המודעה אושרה לפרסום".
"מגוחך שיש כאלו שיש להם ביקורת ללא שום ידע מוקדם ובסיס עובדתי" הגיבו הגורמים לטענות כי מדובר בקמפיין אנטישמי.
הצגת כל התגובות