בשורה בעולם הפרסום החרדי: המותג הוותיק 'נתיב מדיה' משתדרג והופך ל'נתיב פרו'. המיתוג הוא שיאו של מהלך אסטרטגי שעוברת החברה כדי להדגיש את ערוצי הפעילות בשטח.
באירוע יוקרתי שהתקיים במתחם david castle שבירושלים בנוכחות עשרות עובדים, ספקים אנשי תקשורת ויחסי ציבור, הושק המיתוג מחדש של החברה שתקרא מעתה 'נתיב פרו'.
"מאז הוקמה 'נתיב מדיה' לפני 18 שנה, הלכנו עקב בצד אגודל והפכנו לחלק בלתי נפרד מתעשיית הפרסום בציבור החרדי", פתח את האירוע המייסד והבעלים נתי קרויזר במבט אל העבר. "כיום, כשאנחנו מספקים את השירותים לכל הלקוחות הכי גדולים במשק ולכל משרדי הפרסום המובילים במגזר, החלטנו לתת ביטוי ליצירתיות והחדשנות שלנו שמובילה את החיבור של המפרסמים עם הלקוחות הפוטנציאליים בשטח", אמר קרויזר והודה לצוות המסור שהולך איתו לאורך השנים ולמנכ"ל החברה דודי מרדר.
ואכן, במשך השנים הפכה למעצמה בתחומה, המספקת מעטפת מלאה של כלי פרסום חכמים ואפקטיביים, הכוללים מהלכי קד"מ מפתיעים הפקות מרהיבות, הפקות דפוס והפצה בפריסה הרחבה ביותר בכל סוגי השילוט בשטח המתקדמים ביותר.
בין לקוחות 'נתיב פרו' הרבים נמנים משרדי ממשלה לצד חברות מובילות במשק הישראלי, גופי ענק ומותגים שונים עמותות ארגונים ומוסדות רבים מכל התחומים והמגזרים.
את האירוע כיבד בנוכחותו גם רב הכותל והמקומות הקדושים הגאון הרב שמואל רבינוביץ'. בדבריו עמד על מהותו של חג החנוכה שעוסק בהפצת האור למרחקים, וציין כי זוהי גם המהות של נתיב פרו. "עין טובה ופירגון, הם הבסיס להצלחה בתחום הפרסום וגם בתחומים אחרים", אמר הגר"ש רבינוביץ' ובירך את בעלי החברה שימשיכו לשגשג, ולהיות שותפים בהפצת תוכן של אור".
בנוסף כובד לשאת דברים האסטרטג ואיש הפרסום איתן דובקין שעמד בדבריו על המחקר המעמיק והתהליך האסטרטגי הפנימי שעומד מאחורי מהלך המיתוג מחדש.
בחלק המרכזי של האירוע, נחשף המיתוג מחדש שהופך את 'נתיב מדיה' המוכרת והוותיקה ל'נתיב פרו'. המיתוג מחדש בעיצוב צעיר, מרענן וחדשני מבליט את הצוות האנרגטי של החברה שמשלבת ניסיון רב ויצירתיות שעוברת כחוט השני בכל מחלקות המשרד.
במסגרת המיתוג, אוחדו מחלקות המשרד לארבעה אגפים מרכזיים של: קד"מ והפקות, הפקות דפוס, שילוט והפצה ועיטוף ואריזה.
את האירוע המרשים נעל מנכ"ל 'נתיב פרו' דודי מרדר שסקר את כל תחומי הפעילות של החברה שכוללים מגוון רחב של שירותים שמהווים מעטפת אפקטיבית לחשיפה בשטח ויצירת חיבור עם קהל היעד. "כשהלקוח בידיים שלנו, הוא יודע שהוא יכול להיות רגוע ושהצוות כולו מחוייב ופועל כדי לספק את השירות הטוב ביותר, ואת התוצרים הטובים ביותר. זוהי הסיבה שהלקוחות תמיד מחייכים, מרוצים וחוזרים לפעילויות חשיפה נוספות", אמר.