משרד הפרסום החרדי 'בולטון פוטנציאל' בבעלות איסר בריסק, שניהל את קמפיין הבחירות האחרונות למפלגת 'יהדות התורה', הודיע בימים האחרונים לראשי המפלגה כי הפעם לא יוכל לקחת על עצמו את ניהול הקמפיין בשל אילוצים טכניים.
מבדיקה שערך 'כיכר השבת' מתברר, כי מאחר והבחירות החוזרות לכנסת יערכו בערב חגי תשרי ותקופת בין הזמנים - במשרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל' עסוקים בטיפול השוטף של לקוחות המשרד ולא יוכלו לתת את התפוקה הראויה להצלחת קמפיין הבחירות.
ממטה ההסברה של 'יהדות התורה' נמסר ל'כיכר השבת': "כי הם עמלים בימים אלו על גיבוש סופי של קמפיין הבחירות והמסרים. מטבע הדברים אנו מתייעצים עם משרדי פרסום וכדומה המציעים קווי הסברה, ייעוץ וסיוע ואנחנו מודים להם על כך".
עוד נמסר: "בימים הקרובים אנו נצא לדרך עם הסלוגנים והאסטרטגיות הטובות ביותר על מנת למקסם את הקמפיין הקריטי וצו השעה בו אנו עומדים לפתחו. ברגע האמת נצא עם זה בקול רעש גדול".