ובמקום הראשון: פורשה שמומסת על ידי אש, בקרח.
'פורשה', יצרנית הרכב הגרמנית, ערכה לאחרונה תחרות בין רעיונות הפרסומת הכי מקוריים לרכב הפנמרה המשודרג שהשיקה.
הקריטריונים לזכייה דרשו להתמקד בנושא "ניגודיות מרגשת" כרמז לאופיו הייחודי של הרכב, המשלב בין שימושיות משפחתית יומיומית לבין יכולות נהיגה וביצועים של מכונית ספורט.
רוס כהן, קולנוען עצמאי, בהשראת מזג האוויר המקפיא, יצר סרטון מדהים שממחיש את הניגודיות של שני האלמנטים הבסיסיים ביותר הקיימים בטבע: מים ואש.
הסרטון שנקרא "אש וקרח", מינימליסטי למדי ומופיעים בו רק אמן בבגדים שחורים, להביור ומשטח קרח. אולם, הצילומים המרשימים מפיקים תוצר מיוחד, מרתק ובעיקר מסתורי.
בעזרת הלהביור כמו נחצבת בתוך הקרח צורת פורשה פנמרה מדויקת.
את הניגודיות הזאת, השיג כהן באמצעות הקרנת הסרטון מהסוף להתחלה. כך, המכונית לא נוצרת בקרח, אלא כאילו מומסת על ידי האש.
האווירה בסרטון והמהלך היצירתי הביאו את כהן לזכות במקום הראשון בתחרות.