שנת 2021 הסתיימה וכרגיל כל קופות החולים מתפנות לסכם את המספרים של המצטרפים החדשים במהלך השנה. מטבע הדברים הנתונים הם מורכבים מאוד ומתפרסים על אינספור קטגוריות ומדדים, מה שמאפשר לכלל הקופות להבליט את ההישגים שהן רשמו בשנה החולפת.
אך בסופו של דבר, הצרכן החרדי הוא צרכן חכם ויודע להבחין בין נתונים הנוגעים אליו לנתונים כללים. וכשאנחנו מדברים על "נתונים שנוגעים אליו" אנחנו מתכוונים למגמות והתנודות כפי שאלו נרשמו בציבור החרדי. והנתונים הללו – המבוססים על דו"ח רשמי של הביטוח הלאומי - הם חסרי תקדים, דרמטיים וחד משמעיים.
במהלך השנה החולפת העפילה לאומית לפסגות חדשות כאשר היא זוכה לצמיחה דרמטית בכל הריכוזים החרדיים בכמות המצטרפים אליה.
הנתונים הללו, שמביאים למעשה את המשך מגמת הצמיחה והתנופה של 'לאומית' בכל המישורים, הם פרי של מדיניות משולבת של 'לאומית שירותי בריאות' ששמה את טובת הלקוחות מעל לכל שיקול אחר. המדיניות הזו מתבססת על 4 יסודות: יחס אישי, התאמה, מקצועיות וכדאיות.
'לאומית שירותי בריאות' היא המתאימה ביותר לציבור החרדי מבחינת ההתנהלות במרכזים הרפואיים, המדיניות הכללית של 'לאומית' ועוד. ההתאמה הזאת מתקיימת לא רק במרכזים הרפואיים בריכוזים החרדים, אלא בכל המרכזים של 'לאומית'. לקוח חרדי יודע שב'לאומית' הוא לא ייאלץ להתמודד עם אף קונפליקט שיאתגר את אורח חייו החרדי והשמירה על כל גדרי ודקדוקי ההלכה.
כדי לוודא ולחזק את ההתאמה הזאת, פועלים ב'לאומית' מנהלי קשרי קהילה שתפקידם להיות שם עבור הלקוח החרדי בכל צומת והתלבטות – בין אם מדובר בעניין מקצועי ובין אם מדובר בעניין פרוצדורלי.
זווית נוספת של התאמה לציבור החרדי ניתן למצוא בערבי קידום הבריאות שיוזמת ומפיקה 'לאומית שירותי בריאות' בכל הריכוזים החרדים. מדובר על אירועים ייחודיים שמשלבים הקניית מידע רפואי חיוני, לצד שיח פתוח עם נציגי 'לאומית' ותכנית אמנותית בעולם הבריאות.
המהפכה המקצועית של 'לאומית שירותי בריאות' היא דבר שקשה להכביר עליו במילים. היקף המרכזים הרפואיים, הנגישות שלהם, היצע השירותים והמומחים השונים – נמצא בצמיחה מתמדת ומספק מענה הרמטי לכל צורך רפואי. לקוחות 'לאומית' מתבשרים כל העת על מרכזים חדשים שנפתחים, מומחים שמתווספים למצבת כוח האדם, שירותים ייחודיים ועוד.
פתחנו בנתונים ונסיים בהם. בנוסף להתאמה, השירות והמקצועיות, לקוחות 'לאומית' משלמים את המחיר הכי זול ביחס לשאר המתחרות. ולא מדובר על הפרש זעום, אלא על פער ניכר. למעשה, בהצטרפות ל'לאומית' יכולה משפחה חרדית ממוצעת לחסוך מאות עד אלפי שקלים מידי שנה. לאומית גם מעניקה למבוטח את סל השירותים המקצועי ביותר והמשתלם ביותר.
מר חיים פרננדס מנכ"ל 'לאומית שירותי בריאות' בירך על התוצאות המרשימות והדגיש כי : "ההחלטה האסטרטגית שלנו לשמר את המחיר המוזל של הביטוח המשלים, נובעת בראש ובראשונה מכך שאנו תמיד רואים את הלקוח במרכז העשייה ונעשה הכל על מנת לבוא לקראתו. ואכן הוכחנו שאנו מסוגלים לספק את סל השירותים המלא באופן מקצועי ובמחיר נמוך".