רשת קופיקס הודיע היום (ה') על העלאת מחירי המוצרים בכלל סניפי הרשת מ-5 שקלים ל-6 שקלים. לדברי הרשת, ההעלאה תכנס לתוקפה כבר ביום ראשון הקרוב ותיושם בכל סניפי הרשת.
לדברי הרשת, הסיבה לההעלאה היא ההתייקרויות במשק, לדוגמא בשכר הדירה, שכר המינימום, הארנונה, החשמל וחומרי הגלם, שאינם מאפשרים לרשת להמשיך ולמכור את מוצריה ב-5 שקלים וגורמים לשחיקת הרווחים של הזכיינים.
"מאז שפתחנו את רשת קופיקס לפני שלוש וחצי שנים, חסכנו לצרכנים באופן ישיר ועקיף מעל מיליארד שקלים", אמר אבי כץ, יזם הרשת ובעלים. "אנחנו מוכרים כ-200 אלף פריטים ביום, דבר שחוסך לצרכנים כמיליון וחצי שקלים בכל יום, בהשוואה למחירים ברשתות האחרות. הרעיון העומד בבסיסה של קופיקס, מחיר אחיד לכל המוצרים, ימשיך להתקיים, אך המחיר יעמוד על שישה שקלים".
"ניסינו במשך תקופה ארוכה להילחם בכוחות השוק ולשמור על המחיר של 5 שקלים", הוסיף כץ. "שכר המינימום עלה, שכר הדירה עלה, ארנונה, חשמל וחומרי הגלם התייקרו ולא מאפשרים לנו עוד למכור ב-5 שקלים. העלאת המחיר תאפשר לנו להמשיך ולהתקיים כרשת חזקה, להעשיר את מגוון המוצרים ולהביא את המהפכה לכ-100 מיקומים נוספים. גם במחיר של שישה שקלים נמשיך לשמור על האטרקטיביות של הרשת ולהיות הרשת הזולה והמשתלמת ביותר".
רשת "קופיקס" הושקה לפני כשלוש וחצי שנים ועוררה מהפכה צרכנית כלכלית כשהציעה תפריט שלם במחיר קבוע של 5 שקלים. "'אפקט קופיקס' השפיע על תחומי צרכנות רבים נוספים בישראל, הצרכן הבין כי הכוח נמצא בידיו ויש לו אפשרות להצביע ברגליים ולהשפיע על המחירים בקטגוריית שוק הקפה", כתבה החברה בהודעה הרשמית.
גם המתחרה הראשית של הרשת, "קופיז" הודיעה לפני כמה שבועות שהיא שוקלת להעלות את מחירי חלק מהמוצרים לששה שקלים מה שככל הנראה מסתמן כעלייה מחדש בתחום אם כי עדיין בצורה איטית.
הצגת כל התגובות