כיכר השבת

רק אצל החרדים: ק"ג עגבניות 2.90 ש'

מסתבר שרק תחרות אמיתית יכולה להביא לכך שק"ג עגבניות יימכר למשפחות חרדיות ב-2.90 שק', במקום ב-10. והכל בגלל רמי לוי (צרכנות)

| 5 | כיכר השבת |
רק אצל החרדים: ק"ג עגבניות 2.90 שקלים
(פלאש 90)

רק תחרות אמיתית יכולה להביא לכך שק"ג עגבניות יימכר למשפחות חרדיות ב-2.90 שקלים, במקום ב-10 שקלים ולעיתים יותר.

פתיחת הסניף החדש של ´רמי לוי´ בשכונת גבע שאול בירושלים, מציתה מחדש את התחרות הקשה בין רשתות המזון למגזר החרדי.

לפני פחות משנה פתחו בוים ומרגלית את הסניף המרכזי של ´אושר עד´ בירושלים, ברחוב בית הדפוס. המחירים הנמוכים אותם הציע הסניף ללקוחות, קרצו לרבים שנטשו את הרגלם לבצע קניות ברשתות אחרות.

אבל ´אושר עד´ כבר לא לבד. רמי לוי, שהצליח להגיע למעמד של ´הרשת הזולה בארץ´ נכנס למאבק ראש בראש ובהשקעה אדירה, הקים סניף אדיר מימדים ברחוב הסמוך כנפי נשרים ובכך יוצא לדרך המאבק הגדול על כיס הצרכנים.

כבר היום, לאחר שברמי לוי הציגו מחירים נמוכים משמעותית לירקות, טיטולים, שמן, שמפו, שתייה ואפילו עופות, כשבחלק מהמוצרים הרכישה מוגבלת בכמות, למניעת רכישה בידי סיטונאים – מיהרו ב´אושר עד´ להוזיל שורת מוצרים, לעיתים אפילו למחירים נמוכים יותר מרמי לוי.

גבעת שאול הופכת אט אט למרכז הסחר החרדי, כשבעצם כמעט לכל רשתות המזון יש במקום סניפים.

תוכן שאסור לפספס
5 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
4
חבל על הזמן הכל חיכויים רמי לוי פישלו בגדול בפתיחה
האמת
3
בעצם לכל קונה יש טעות בסיסית,ככל שהמוצר זול קונים יותר ובעצם אין שום חיסכון,המרויח היחיד זה המוכר,צריך לדעת,רמי לוי זה לא וול סטריט לא בורסה ולא השקעות. ביזנס,רק במקווה.
פיני
2
מחירי הדירות!!!!
ת.ק.מ.

הצגת כל התגובות

1
מחלקת הירקות והפרות באושר עד , שייכת לחברה בשם "ירקינג".(בזכיינות). יר היא חברה פרטית , והיא זכיינית של מחלקות הפרות והירקות ברשת טיב טעם ואושר עד , וזה רוב מחזור המכירות שלה . ירקינג , מעסיקה כ 100 עובדים יהודים בטיב טעם , שמקבלים ממנה משכורת , ועובדים בסניפי טיב טעם בשבתות. למען הסר ספק , י
אבי הופמן
אולי גם יעניין אותך
צרכנות