חברת אל על מודיעה על שינוי מדיניות - עד ה-30.11 תינתן לנוסעים האפשרות לשנות או לבטל טיסות ללא דמי שינוי או ביטול וזאת בשל הבעיות החמורות בשל הסכסוך של החברה עם הטייסים.
החברה פתחה בימים האחרונים במאבק גלוי מול הטייסים אותם היא מאשימה בפגיעה בציבור הנוסעים. "לצערנו הרב ממשיכים הטייסים, בהנהגתו של קברניט ניר צוק בהתנהלות שערורייתית לשבש את טיסות אל על ולפגוע בנוסעים ובחברה" כך נפתחה הודעת השיימינג החדשה של חברת אל-על לטייסי החברה.
בהודעה שפורסמה אמש (מוצ"ש) נאמר כי "אל על מבקשת לעדכן כי בשל עיצומי הטייסים וחוסר ההיענות שלהם לאייש טיסות, נדחתה טיסה 095 לבייג'ין שהיתה אמורה לצאת הלילה בשעה 22:30 למחר בשעה 8:00 בבוקר, איחור של 10:30 שעות".
בשלב זה, פירטה החברה את רשימת הפניות והתשובות שהתקבלו מטייסים אליהם פנו בחברה. מדובר בטיסה שהייתה מאוישת. הקברניט פתח מחלה ב-16:00, קצין ראשון פתח מחלה ב-15:34.
"פנינו לאנשי הצוות הבאים לאיוש הטיסה" מוסיפים באל-על, כשהם מפרטים למעלה מ-30 אנשי צוות שסירבו להגיע לטיסה.
"אנו שבים ומודיעים" הוסיפו באל-על, "כי נציגות טייסי החברה בראשות קברניט ניר צוק ממשיכה לפגוע בחברה, מתנצלים בפני הנוסעים על הפגיעה ונחושים להחזיר את הפעילות לסדרה".
בשבוע שעבר פורסם כי החברה שוקלת להשכיר את מטוסיה לחברות זרות כדי שיוכלו להכניס בהן צוותים זרים ולעקוף את התנהלות טייסי החברה.