כיכר השבת

בדירוג השנתי

המחקר הוכיח: "אל על" היא חברת התעופה הגרועה ביותר בעולם

מכון המחקר לתעשיית התעופה המסחרית FlightStats מנפיק אחת לשנה את הדירוג השנתי המקיף בתחום, ומתברר כי גם בו לוקחת "אל על" את המקום הראשון - לרעה (תעופה, תיירות)

| 9 | כיכר השבת |
אילוסטרציה
אילוסטרציה (צילום: Serge Attal/FLASH90)

על פי חברת המחקר לתעשיית התעופה המסחרית "פלייט-סטאטס" (FlightStats), העורכת מידי שנה דירוג של חברות התעופה הבין-לאומיות על בסיס ביצועי לוח הזמנים שלהן, חברת 'אל על' היא חברת התעופה הגרועה בעולם בכל הנוגע לעיכובים ולעמידה בלוחות זמנים.

כידוע, עמידה בלוח זמנים היא אחד מהשיקולים המשמעותיים ביותר בבחירת חברת תעופה, לא רק איכות השירות. עיכוב בטיסה הוא משהו שעלול להרוס חופשה מבטיחה, כפי שכולנו יודעים.

מהסבריו של ג'ים הטזל, סגן נשיא תעופה והסתברות בפלייט-סטאטס, עולה כי עריכת הדירוג היה אתגר לא פשוט, מאחר והחברה היתה צריכה להתבסס על נתונים חודשיים של משרד התחבורה האמריקאי ונתונים רבים אחרים שבידי חברות התעופה עצמן. "תפרנו יחדיו' נתונים מכ-500 מקורות שונים", הוא אמר.

לדבריו, יכולת עמידה בזמנים היא נקודת מכירה מרכזית של חברות התעופה, "זהו בונוס עצום לנוסעים". עם זאת הוא מוסיף, כי הוא "רואה שיפור ניכר בביצועים הכלליים לאורך הרשימה כולה, בעת שהתעשייה הופכת לתחרותית יותר ויותר".

וזהו דירוג חברות הטיסה הטובות והגרועות ביותר על פי העיכובים ב-2016 - החברות הטובות:

1. KLM (חברת התעופה הלאומית של הולנד)

2. איבריה

3. ג'פאן איירליינס

4. קטאר איירווייס

5. אוסטריאן איירליינס

6. ANA (אול ניפון איירווייז)

7. סינגפור איירליינס

8. דלתא איירליינס

9. TAM לינייס איריאס

10. קנטאס

הגרועות -

1. אל על

2. אייסלנדאייר

3. אייר אינדיה

4. פיליפין איירליינס

5. אסייאן איירליינס

6. צ'יינה איסטרן איירליינס

7. הונג קונג איירליינס

8. אייר צ'יינה

9. קוריאן אייר

10. היינאן איירליינס.

תוכן שאסור לפספס
9 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
8
אל על היא חברת התעופה הכי גרועה לא רק בגלל שהם לא עומדים בלוח הזמנים אלא בגלל השירות והיחס אני לא יגזים אם אני יגיד לכם שמובילי בקר מתייחסים לבהמות שלהם בהרבה יותר כבוד מאשר הדיילים באל על ההשוואה למובילי בקר היא בגלל שאל על ידועים בצפיפות המושבים הם כל כך רעבים לכסף שפשוט בא להקיא. פשוט גועל נפש.
7
אני נוסע קבוע עם כל חברות התעופה. אני משתדל לא לטוס עם על-אל, האוכל גרוע ביותר , השירות לקוחות הייתה מביישת כל חברה אחרת, והם עוד אף פעם לא יצאו בזמן כשאני טסתי אתם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
6
למה הגבר במגזר החרדי לא יכול לעבוד? ולמה לא לשרת בצהל? לכול זאת שלא תהא שואה 2 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)

הצגת כל התגובות

5
אל על גרועים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
4
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
3
הרבה ובהרבה חברות. הכתבה מדויקת עד כדי כאב. לפעמים משלמים על הכרטיס יותר בשביל לטוס באל על , ובסוף לא סולחים לעצמנו על המהלך הטפשי הזה. שעות עיכובים. והקטע הכי מגוכח הוא , שהם חושבים שאם הם ינופפו בדגל הבטחון אז זה יכפר על כל הכשלונות ... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
2
צודקים 100% זואת החברה הגרועה בעולם במשך 6 חודשים נסעתי עם אל על 2 פעמים ובשני המקרים התבטלו הטיסות, ולא ניסו לפצות את הנוסעים ולא מכתב התנצלות, אני עם אל על לא נוסיע יותר,פלוס הם גובים מחיר עבור הכרטים יותר יקר מכל חברה,חבל
1
אני לא יודעת אם היא הכי גרועה ? אך לצערי מניסיון של מס׳ טיסות איתם לא אוכל להודות שנהנתי!!!!בלשון המעטה! אל על חייבת לקחת את כל הפוסטים הנ״ל לתשומת ליבה ברצינות ולפעול במהירות!! חבל מאוד שחברת האם שלנו הישראלית הגדולה והידועה לא עומדת בקריטריונים של לקוחותיהה? אם היא כמובן רוצה להישאר הבלעדית?? לישר
תיירות בעולם