כיכר השבת

מי במקום ראשון?

דו"ח משרד התחבורה חושף את מה שהנוסעים החרדים יודעים היטב

עבור הציבור החרדי המורגל בנסיעות בתחבורה ציבורית אין בכך הפתעה, אך עתה זה רשמי: דו"ח משרד התחבורה המסכם את נתוני המחצית הראשונה של 2024 ניתח את המדדים ומגלה, כי אגד ראשונה בכל הקטגוריות - בפער עצום מהממוצע הארצי (תחבורה ציבורית)

| מקודם |
בדירוג המפעילים הגדולים זכתה אגד לציון הגבוה ביותר
בדירוג המפעילים הגדולים זכתה אגד לציון הגבוה ביותר (צילום: באדיבות המצלם)

ציבור הנוסעים החרדי לא יופתע מהתוצאות שפורסמו לאחרונה בדו"ח משרד התחבורה, שקובע כי אגד היא החברה המובילה והאמינה ביותר בתחבורה הציבורית, והיא נותנת השירות הטובה ביותר בתחבורה הציבורית בחציון הראשון לשנת 2024. הנוסעים החרדים, שמרבים להשתמש בשירותי תחבורה הציבורית של אגד, כבר יודעים זאת היטב. אך עתה, הדברים מקבלים אישוש וסימוכין בנתונים השוואתיים שנחשפו לאחרונה בדו"ח הרשמי של משרד התחבורה והרשות לתחבורה ציבורית.

בדירוג המפעילים הגדולים זכתה אגד לציון הגבוה ביותר - 83.35 נקודות, פער משמעותי מעל הממוצע הארצי העומד על 72.73. אגד מפעילה 28 אשכולות תחבורה ציבורית - המספר הגדול ביותר בישראל, עם נוכחות משמעותית בערים ובריכוזים החרדיים, שם מהווה התחבורה הציבורית עורק חיים מרכזי.

הדו"ח, הבוחן את איכות השירות של חברות התחבורה הציבורית, מציב את אגד במקום הראשון מבין החברות הגדולות במספר מדדים משמעותיים, תוך שהיא מציגה פער ניכר מעל הממוצע הארצי.

בדירוג המפעילים הגדולים (חברות המפעילות יותר מאשכול אחד), זכתה אגד לציון המפעיל הגבוה ביותר - 83.85 נקודות, פער משמעותי מעל הממוצע הארצי העומד על 72.73. ציון זה, המשקף את איכות השירות הכוללת, מציב את אגד בראש טבלת המפעילים הגדולים.

אגד מבצעת 99.26% מהנסיעות המתוכננות – בעוד שבאגד 0.74% מהנסיעות לא בוצעו, הממוצע הארצי עומד על פי 2 מכך, עם 1.53% אי-ביצוע.

אמינות זו חיונית במיוחד עבור משפחות ברוכות ילדים בריכוזים החרדיים, המסתמכות על דיוק בזמני ההגעה לצורך ניהול שגרת היום התובענית, הכוללת נסיעות למוסדות חינוך, לעבודה, לביקורים אצל ההורים ולמרכזים הקהילתיים, חצרות האדמו"רים ועוד.

החברה מובילה גם במדד שביעות רצון הנוסעים, הכולל ניקיון, אדיבות נהגים, תחושת ביטחון ונוחות השירות. נוסעים רבים, במיוחד במגזר החרדי, מציינים לטובה את ההתחשבות בצרכיהם המיוחדים, כמו התאמת תדירות הנסיעות לזמני עומס הייחודיים למגזר החרדי.

כמו כן, הדו"ח מצביע על שיפור משמעותי שהציגה אגד באיכות השירות, הכולל אמינות השירות ודיוק בלוחות הזמנים, מחויבות לסטנדרטים בלתי מתפשרים של שירות, תחזוקה שוטפת של צי האוטובוסים והכשרה מקצועית מתמדת של הנהגים.

מנכ"ל קבוצת אגד, גלעד ריקלין, התייחס להישגים הגבוהים ואמר, כי "הציון הגבוה שקיבלה אגד, משקף את מחויבותנו לשירות איכותי לציבור הנוסעים. זוהי תוצאה של השקעה יומיומית והקפדה על עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אגד ממשיכה לחתור לשיפור השירות ולספק לנוסעיה חווית נסיעה חדשנית, נעימה, בטוחה ונוחה. אני רוצה להודות לכל עובדי אגד על מסירותם ועל תרומתם המשמעותית להצלחה הזו".

תוכן שאסור לפספס
תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
אולי גם יעניין אותך
תחבורה ציבורית