כיכר השבת

בגיבוי משרד התחבורה

דרישה חרדית: להעלות את התפוסה בתח"צ

ברקע ישיבת קבינט הקורונה, פנה סגן שר התחבורה החרדי והציג בפני שרי הממשלה את עמדת משרדו, לפיה יש להעלות את אחוזי התפוסה בקווי שירות בכל רחבי הארץ (חדשות, בארץ)

| 12 |
אילוסטרציה
אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לפני תחילת הדיונים בקבינט הקורונה, סגן שר התחבורה מיהדות התורה אורי מקלב, פנה בדרישה להעלות את התפוסה בקווי השירות בתחבורה הציבורית, "נצמצם את הצפיפות", אמר מקלב.

מקלב פנה לחברי קבינט הקרונה, בדרישה לאפשר למשרד התחבורה לעלות את תפוסת הנוסעים בקווי השירות בתחבורה הציבורית לשבעים וחמישה אחוזי תפוסה.

לדברי מקלב, יש גידול בהיקף הנוסעים בתחבורה הציבורית עם פתיחת המסחר בתחילת השבוע. ולכן, עמדת משרד התחבורה, כפי שהיתה בסגר הראשון לפיה יש להעלות את אחוז הנוסעים בתחבורה הציבורית.

מקלב ציין, כי לשכתו הגיעו מאות פניות של אנשים, על כך שקווי השירות אינם יכולים לאסוף את הנוסעים בתחנות, היות והאוטובוסים הנוסעים בקווי השירות מגיעים לתחנות כבר מלאים בנוסעים, ואינם יכולים לעבור את מגבלת 50% הנוסעים, כפי שהוחלט בקבינט הקורונה.

"כיום אנו עדים למצב בו תחנות היסעים עמוסות נוסעים שעומדים ומחכים זמן רב לאוטובוסים בקווי השירות השונים, יש לאפשר לעלות את תפוסת הנוסעים בכדי לצמצם את הצפיפות בתחנות", אמר מקלב.

עוד הוסיף מקלב: "לא ניתן להפעיל באופן מלא את המשק כאשר התחבורה הציבורית אינה פועלת כסדרה, אנחנו עושים כל מאמץ כדי לא להשאיר נוסעים בתחנות, אם נעלה את מספר הנוסעים בכל אוטובוס נצמצם את הבעיה באופן ניכר".

תוכן שאסור לפספס
12 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
11
גם חשוב להעביר אוטובוסים ריקים לתחנות באמצע המסלולים כך שגם אנשים משם והלאה יזכו ליסוע ולא רק אלו שבתחילת המסלול. אתמול הבן חיכה מעל שעתיים כי כל האוטובוסים היו בתפוסה מלאה בתחנה שלו. ז''א י ש ב ו בתוך האוטובוס, מרחב סגור, ולא נסעו כח היו מספר מועט מעל המותר. הגיוני?
א
10
להעביר את הצפיפות מהתחנה שהיא מרחב פתוח לאוטובוס שהוא מרחב סגור ממש מתחשב סגן השר הנכבד ,
משה
9
בהחלט.!! אני אישית נוסע הרבה מירושלים לנתיבות וזה פשוט בושה משפחות שלימות נשארות ללא יכולת ליסוע בשעה 11 בלילה (!!!!!) מי עוד מכיר את התופעה?
ללא שם

הצגת כל התגובות

8
אויש רק זה לא עמוס בטירוף גם ככהההה
נ
7
איך יתכן שבחנות מותר עד 4 אנשים כי זה מקום סגור בעוד באוטובוס שזה מקום הרבה יותר סגור מותר 50 איש.. חלם
פלוני
6
דרישה אנושית להוריד את התפוסה בתחבורה ציבורית ולהעלות את התדירות והבטיחות גם בשביל השירות וגם בשביל הקורונה אפשרות לחוצצים בין מושבים יתן יותר הרגשה טובה ובטיחות וגם יאפשר העלת תפוסה לכמעט רגילה לפחות לא תפוסת יתר כמו לפני עידן הקורונה אם זה הרווחנו, זה יהיה לפחות פיצוי על הזמנים הגרועים של התחבורה
שמויגר
5
להגבימספר קווי האוטובוס זה פתרון יותר
אהרן
4
דבר ראשון זה לא דווקא בעיה של חרדים דבר שני, שלא יעלו את התפוסה - שיביאו יותר אוטובוסים! בירושלים אפשר לחכות שעות לאוטובוסים שלא עוצרים כי התחנות מלאות
מישהו
3
מה העיניין להגביר צפיפות של נוסעים ממקומות שונים???
יוני
2
פיתרון חלמאי ועצלני, במקום להכפיל את תדירות הקווים וכמובן להתיר (לפחות כהוראת שעה) גם לנהגים פרטיים לקחת נוסעים מתחנות האוטובוסים במתכונת של רב קו, (לא באמת כ"כ מסובך במדינה שאמורה להיות "מדינת היי-טק"...
מצדרביעי
.
ישי
1
לא בטוח בכלל שהנהגים יסכימו לעבוד בתנאים אלו ללא מחיצה סגורה כמו ברכבת הקלה... ואם יחליטו לפתוח בשביתה אז מה הואילו חכמים בתקנתם??
ירושלמי
אולי גם יעניין אותך
תחבורה ציבורית