כיכר השבת

התנהלות מחפירה

פקח שיקר; חרדים הגיעו לעיר אחרת לשבת

שעות לפני כניסת השבת, שיקר פקח של חברת קווים לנוסעים חרדים שלא הועלו לאוטובוס בשל הגבלות הקורונה - והם מצאו את עצמם נוסעים לאלעד במקום למודיעין עילית (בארץ)

| 19 | כיכר השבת |
אוטובוסים של חברת קווים
אוטובוסים של חברת קווים (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בשל הגבלות הקורונה, מספר הנוסעים המורשים לעלות על האוטובוסים בתחבורה הציבורית, הצטמצם בחמישים אחוז, בהתאם להנחיות.

עובדה זו, גורמת פעמים רבות לכך שהאוטובוסים מדלגים על תחנות עמוסות נוסעים, שנותרים להמתין במשך שעה ארוכה ללא כל מענה מצד החברה.

מקרה מקומם מיוחד, התרחש ביום שישי האחרון, כאשר מספר משפחות המתינו בעיר ביתר עילית לאוטובוס המוביל לכיוון העיר מודיעין עילית, קו המופעל על ידי חברת קווים.

הנוסעים, הגיעו לתחנה לפני יציאת האוטובוס האחרון, מתוך הבנה כי האוטובוסים מלאים יותר בימים אלו של בין הזמנים - אך הדבר לא הועיל להם. 4 אוטובוסים עברו במקום ולא עצרו, שכן כבר היו עם חמישים אחוזי תפוסה.

כאשר גם האוטובוס האחרון היוצא לפני שבת לא עצר, חייגו למוקד ופתחו פניה. כעבור דקות, הגיע למקום פקח שהבטיח להם כי ידאג לאוטובוס חילופי.

במקום המתינו גם מספר אנשים שביקשו להגיע לעיר אלעד, ולמקום הגיע קו 131 המגיע לאלעד, ולא 133 המגיע למודיעין עילית.

הפקח החל לפתע לצעוק על הממתינים לקו 133, הורה להם לעלות לקו 131 תוך שהוא אומר להם: "אנחנו לא חברת מוניות, ולא חייבים לכם כלום".

לשאלת הנוסעים, ענה הפקח כי האוטובוס יעצור להם בצומת שילת, למרות שאין לו תחנה במקום. "משם, תוך דקות תגיעו למודיעין עילית עם מונית או עם טרמפ".

רק אחרי שעלו הנוסעים, כאשר מדובר במשפחות עם ילדים, עדכן אותם הנהג תוך כדי נסיעה כי הוא אינו עובר כלל בצומת שילת, שכן הוא נוסע לאלעד דרך כביש מספר 1 ולא דרך 443.

הנוסעים ההמומים, נאלצו לנסוע, שעות ספורות לפני כניסת השבת, עד לעיר אלעד - ומשם לקחו הסעה בתשלום יקר בשל השעה, עד למודיעין עילית.

"גם אם החברה לא הייתה יכולה להוציא אוטובוס נוסף, למרות שנדרש היה מהם לתגבר מראש את הקווים בשל בין הזמנים והגבלות הקורונה - לפחות היו אומרים לנו את האמת, ולא משקרים עלינו ושולחים אותנו עד לאלעד", אומר אחד הנוסעים ל'כיכר השבת'.

פנייתנו לחברת קווים לקבלת תגובה, לא נענתה עד לשעת פרסום הידיעה. אנו נפרסמה במלואה אם וכאשר תתקבל.

תוכן שאסור לפספס
19 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
15
אין אין כמו אגד
ישראל
14
נתיב אספרס חבה מספר 1!!!! כל השאר לגרוס
נתיב
13
טפשות להוריד תפוסה לחמישים אחוז אם אפשר בקלות להפריד בין נוסעים עם חוצצים קשיחים כמו בוועדות הכנסת בנסיעה ראשונה ההשקעה מכוסה ובנסיעה השניה יש כבר רווחים משרד התחבורה ואגפיה כולל חברות נסיעות טמבלים + עצלניים על חשבון הנוסעים כי רוב המשמשים בתחבורה הם חרדים ורק תקציבים בלי לעבוד תקציבים ורק תקציבים
שמויגר

הצגת כל התגובות

12
זה מה שקורה כשהח"כים נוסעים ברכבי יוקרה, הם עדין שואלים כמה עולה כרטיסיה
האדם השפוי
11
ק"סניקים טובים אתם יודעים טוב טוב מה היה פה לפני ארבע חמש שנים, התחבורה תקתקה פה הכי טוב בארץ כמעט ויום אחד הביאו לפה כמה ערבים שלא התנהגו הכי יפה בעולם (בלשון המעטה) ומזה למדתם שכל הנהגים זבלים גם ה'חרדים' ומה קורה שנהג (גם חרדי) שבסך הכל שכח לפתוח דלת אחורית מקבל כזאת צעקה "פתתח ת'דלתתת" מה? מה?
DASFDS
10
הסיפור האמיתי הוא שחברת "קווים עילית" מדרדרת מיום ליום, ומשה אהרן יעקבזון שהוא הנציג החרדי בחברה מחפה כל היום על מעלליה ומאשים את התושבים. יעקבזון מתחנן כל חג למאיר רובינשטיין שיפרסם מודעת ברכה לחברת קווים על שהקריסה לא היתה נוראה כל כך. ולרובינשטיין יש אינטרס גם לברך את קווים, כדי להראות שהחברה שהו
מוטי עובד בדימו
9
מי נוסע ערב שבת באוטובוס האחרון??יש להם בעיה!!!
וו
אם לא קראת את הכתבה אל תגיב. כתוב שעברו 4 אוטובוסים ולא עצרו!!! הם לא חיכו לאוטובוס האחרון אלא הרבה לפניו
רחלי
8
חברת קווים מגעיללה הנהגים שלהם רובם אגרסייביים מנסיון אני גר בירושלים ויצא לי תקופה ארוכה ליסוע איתם הנהגים מתעלמים אפילו כשמסמנים לעצור צורחים על נוסעים וכשאתה מתלונן בחברה בקושי מסתכלים עליך כדאי שיחליפו אותם בחברה שלא נראית גזענית הנהגים שלהם יתכן שונאים יהודים ובפרט חרדים
זה המצב
7
להפסיק למשך חודש את התשלום
צבי
6
התנהלות החברה, לא חדש לתושבי מודיעין עילית.. השירות והזלזלול המחפיר במשתמשי תחבורת קווים ידועה לכל תושב בעיר. לצערנו אף אחד, כולל משרד התחבורה לא מטפל בעניין, אולי ע"י במה מכובדת זו, מישהו יתעורר ויפעל לטובת הסובלים, נ.ב. שירות הלקוחות כולל הפקחים בשטח, הם הם המזלזלים העיקריים בנוסעים, ולא מנסים בכל
יוסי ממודיעין ע
5
מה יש להוסיף
דוד
נוסעים שלא יודעים דרכים וכנראה גם הפקח לא ידע לא נראה שהוא ישקר ביודעין בכל אופן זה מחדל מזעזע
בני
הגיע הזמן שמשרד התחבורה יפעיל את הזמנת מקומות מאושרים מראש בקוים בינעירוניים בדיוק כמו הרכבת. ככה הם יודעים כמה נוסעים רשומים ועוד כמה נוסעים הם יכולים לאשר עד הנסיעה. ואיפה ההיגיון להעלות חצי מהנוסעים בלי להוסיף פי שנים אוטובוסים? רק משיח יכול להציל את המקום הזה שפועל לא רק בלי טיפת הגיון, אלא כנ
נוסע
4
תביעה יקרה תלמד אותם לקח
ההה
3
במקום שגביר חרדי יקנה את אל על, שיקנה את קווים.
משיח
2
גזעי הפקח הזה סידר אותם. הם חושבים שכולם חייבים להם משהו.
חחח
אתה חסר לב הלוואי שפקח ירמה אותך ובמקום לעלות על אוטובוס לאילת- תעלה על אוטובוס לצפת ותגלה את זה חצי שעה לפני שבת נראה אם גם על זה תצחק
מישהו
1
סופרבוס קללה של חברת אוטובוסים!!!!!!!!!!!!
טבריה בני ברק
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים