
הפורטל החדש נועד לספק ליבואנים חוויית משתמש מתקדמת ונוחה, תוך התאמה מלאה לשינויים הרגולטוריים והדרישות העדכניות.
כמו כן, הפורטל החדש יאפשר ליבואנים לנהל את מסמכי הייבוא שלהם ואת תיקי המוצר לדגם בצורה מסודרת, יעילה ובטוחה, תוך הקפדה על עמידה בדרישות הממונה על התקינה.
מכון התקנים רואה חשיבות עליונה בהנגשת תהליך היבוא, מתוך הבנה כי ייבוא בראש שקט, מונגש, בטוח, קל ומהיר יביא לכך שהצרכן ייהנה ממוצר בטיחותי וזול יותר מתוך אמונה שמה שטוב ליבואן טוב לצרכן.
פורטל הלקוחות יחסוך זמן יקר, יפחית טעויות ויסייע ליבואנים לעמוד בדרישות הרגולטוריות באופן מלא ובטוח. בנוסף, היבואנים יוכלו לבצע מעקב וניהול חכם של תיקי המוצר והדגם שלהם, בכל מקום ובכל שעה, יחד עם האפשרות לעדכן ולנהל אותם באופן עצמאי ומבוקר.
הפורטל החדש ממצב את מכון התקנים כגוף חדשני ומתקדם, המנגיש את אפשרות היבוא לכל מי שמעוניין בכך, ללא עיכובים בירוקרטיים ומתוך מטרה להרחיב את קהלי היעד ובהם יבואנים קיימים וחדשים, חברות וארגונים יועצים ואנשי מקצוע בתחום היבוא.
מנכ״ל מכון התקנים, ד״ר גלעד גולוב: פורטל הלקוחות הוא פריצת דרך משמעותית בעולם היבוא. הפורטל החדשני יאפשר ליבואנים לנהל את תהליכי היבוא שלהם בצורה יעילה, פשוטה ובטוחה יותר. אנו, במכון התקנים, גאים להוביל את השינוי הזה ולתרום להנגשת עולם היבוא לכלל העוסקים בתחום. זוהי עדות נוספת למחויבות שלנו לשיפור השירות תוך שמירה על בטיחות הצרכן והקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר״.
לנוחות המשתמשים ניתן להגיע למוקד טלפוני שמספרו: 03-6465141