כיכר השבת

פותחים שנה בהעלאת מחירים

'אסם' מעלה מחירים

חברת 'אסם' הולכת בעקבות 'יונילוור' ומודיעה הבוקר על העלאת המחירים של מוצריה בשיעור של 3.5 אחוז ועד ל-6.1%, ובממוצע שיעור ההתייקרות הוא 4.8 אחוז. איציק אלרוב: "זהו צעד שיכניס 8 מיליון אזרחים לסחרור כלכלי יקר ומיותר. על שר התמ"ת שלום שמחון לפעול מיידית להורדת מחירים" (כלכלה)

| 9 | כיכר השבת |
עוד מכה בכיס: אסם מעלה מחירים בשיעור של 4.8%
(עיבוד: כיכר השבת)

חברת 'אסם' הולכת בעקבות 'יונילוור' ומודיעה הבוקר (חמישי) על העלאת המחירים של מוצריה בשיעור של 3.5 אחוז ועד ל-6.1%, ובממוצע שיעור ההתייקרות הוא 4.8 אחוז.

בהודעה ששיגרה החברה לרשתות השיווק, נאמר כי המחירון המעודכן ייכנס לתוקף ב-1 לנובמבר, וכי ההתייקרות לא תחול על כל מוצרי החברה.

אז מה מתייקר?

חמוצים 'בית השיטה' - 2.3%

קולינרי (פסטות, רטבים, קטשופ) - 3.6%

דגני בוקר - 3.7%

טבעול - 4%

סלטי צבר - 4.1%

מוצרי מאפה - 5.6%

חטיפים - 5.8%

קפה - 6.1%

יצויין כי מוצרי 'מטרנה', לא יתייקרו.

לטענת החברה, הסיבה להעלאת המחירים היא ההתייקרות של חומרי הגלם, כאשר מאז ינואר 2011 התייקרו חומרי הגלם שעליהם מבוססים המוצרים בעשרות אחוזים, ביניהם החיטה, תירס, סויה ושמן. גם ההתייקרות של החשמל, הדלק, המים והארנונה, טוענת החברה, מייקרים את הייצור.

"בזכות צעדי התייעלות עמוקים הצליחה קבוצת אסם לספוג חלק ניכר מההתייקרויות ולדחות את עליית המחירים", כתבה החברה בהודעתה בה פירטה את הצעדים השונים.

"פעולות אלה סייעו לקבוצה להימנע מהעלאת מחירים במשך קרוב לשנתיים, אך צעד זה הפך למחויב המציאות על רקע גל ההתייקרויות האחרון. גם עליית מחירים זו מפצה באופן חלקי בלבד על העלייה בהוצאות הייצור והתפעול", הוסיפה החברה.

איציק אלרוב, מיוזמי מחאת הקוטג', אומר בתגובה כי "זהו צעד שיכניס 8 מיליון אזרחים לסחרור כלכלי יקר ומיותר. על שר התמ"ת שלום שמחון לפעול מיידית להורדת מחירים בכל הכלים המצויים בידיו".

תוכן שאסור לפספס
9 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
7
אומנם ניתן לחשוב שאוסם העלתה מחירים רק "בעקבות" יוניליוור, ולא ב"תאום מראש" בכדי למנוע מהלקוחות לקנות מהמתחרה, יוניליוור יכולה לספוג "חרם צרכנים של מדינה מסויימת" כיון שהיא עובדת בכל העולם, אבל אסם הייתה צריכה תירוץ, ולכן מעניין אם זה לא היה בתיאום שני הצדדים, בבחינת "צרת רבים חצי נחמה", יונילוור י
צחי
6
נמאס העליית מחירים הזו
צרכן
5
גם אם במבה אוסם תעלה 20 שקל אני יקנה אותה.....
אין כמו במבה

הצגת כל התגובות

4
הלקוחות ישברו בשעה הראשונה!!!!!!!!!!!!! ח זה לא קוט'ז!
זה טוב זה אוסם
3
נתחיל דיאטה חחחחחחחחחח גם אני יחסוך כסף וגם אראה מיליון $
...............
2
3 חותמות כשרות אינם מספיקות ! חייבים להכניס עוד כשרות אחד או שתיים לפחות ואז הכסף שיכנס יתחלק למשפחות העסקנים , וזה יעזור להם לקנות עוד ועוד מוצרי של אוסם !
דן סגל
1
לאוסם. משום שמהיום עוד מאות אלפי אנשים יפסיקו לקנות את המוצרים שלהם. מאות אלפי ישראלים כבר החלו את החרם עליהם ואסם תשלם מחיר יקר מאוד על החזירות הבלתי פוסקת שלה - ותגל התוך כמ שבועות כמה מאות אלפי טונות של סחורה מקולקלת הם יצטרכו להסיר מהמדפים, ואז יבינו לבד - אם כדאי להמשיך לפגוע בכיס של האזרחים.
אייל2014
גם אני הפסקתי לקנות את המותג אסם!
כואב הלב
אולי גם יעניין אותך
כלכלה בארץ