פעם ראשונה באינטרנט? מנסים להתחבר לשירות האינטרנט ולא מצליחים? מתרחשות אצלכם תקלות בדרך לגלישה באינטרנט? מדור מדריכים ב'דיגיטל' מציג סדרת כתבות מיוחדת: כך תתמודדו עם השגיאות השונות.
לאחר שבכתבה הקודמת סייענו לכם לפתור את השגיאה הכי נפוצה בעת חיבור לאינטרנט, הפעם מציג 'דיגיטל' את המדריך להתמודדות עם השגיאה הזוכה למקום השני מבין שגיאות החיבור הנפוצות.
מדובר בשגיאה 650, המופיעה בין הייתר בהודעה בה נאמר: "The Remote Access server is not respondin" או: "The computer you're dialing into does not respond to a network request. Check your server type setting in the properties of the connection".
בנוסף להדעת השגיאה, אמורה אחת הנורות במודם להבהב ולהודיע על השגיאה.
במידה והודעה שכזאת מופיעה, הרי שהמודם שלכם לא הצליח ליצור קשר עם שרת הADSL המחבר אתכם לרשת. כאשר הסיבות לאי יצירת הקשר הינן בין היתר: הפרעות בקו החיבור, אי סינכרון של המודם, או הגדרות שגויות.
איך פותרים את השגיאה? כבו את המודם, המתינו כמחצית הדקה ואז הפעילו אותו מחדש, בדקו שהחיבורים בין המודם לשקע הטלפון אכן מחוברים, במידה והנורות עדיין מהבהבות ולא פועלות באופן רציף, פנו למוקד התמיכה של בזק.