בפרק הראשון בסדרת ההסכתים: 'סודות הדיגיטל', מארח משה מנס את מנדי נאבול, הבעלים של משרד הפרסום הדיגטלי החרדי people דיגיטל.
בפרק המרתק הם סוקרים את נבכי הזירות הדיגיטליות ברחבי הרשתות החברתיות, האתרים ומשפיעני הרשת החרדית.
במהלך הפרק חושף לנו מנדי את נתוני הגלישה במגזר וכן את ה"מאחורי הקלעים" של הקמפיינים הגדולים שמוביל משרדו.
האם כל הקמפיינים מצליחים?
האם פרסום בדיגיטל מתאים לכל עסק?
אלו כלים ממירים ואלו פחות?
מהי פריסת מדיה מומלצת ונכונה?
לכל השאלות הללו תמצאו תשובות בפרק ששווה האזנה.