כיכר השבת

גם זו שיטה (נלוזה) לקבל שדרוג למחלקת עסקים בטיסה

נוסע בטיסת חברת קאתאי פסיפיק זייף שבר בקרסול בעזרת מגף מיוחד שקנה בשדה התעופה והצליח להתרווח במחלקת עסקים. הבעיה ששכח לנעול את המגף בנחיתה (תיירות)

| 1 | כיכר השבת |
גם זו שיטה (נלוזה) לקבל שדרוג למחלקת עסקים בטיסה
(צילום: שאטרסטוק)

נוסע בטיסת חברת קאתאי פסיפיק זייף שבר בקרסול והצליח לשדרג את עצמו למחלקת עסקים, במה שכינה "מתיחה".

בסרטון שפרסם שכותרתו "איך לטוס במחלקת עסקים בחינם!", ג'יימי זו (Jamie Zhu) נראה כשהוא קונה מגף לשברי קרסול שדה התעופה של סידני לפני שהוא עולה לטיסה להונג קונג, נועל אותו, ויוצא מהחנות צוחק בזמן שהוא קופץ במקום וקורא "או יה, היא בטוח שבורה".

כמו כן הוא נראה בסרטון כשהוא מבקש מחברו לצלם אותו עושה דברים קטנים ושטותיים – בזמן שהוא נעול במגף – כמו ריצה בשדה התעופה וריקודים קטנים שאלתר.

לאחר שעלה על המטוס, הוא אמר לצוות הדיילים שרגלו השבורה "לא תוכל להיכנס למושב מחלקת התיירים", וכך שודרג למחלקת העסקים, שכרטיס עבורה עולה לפחות 4,700 דולר.

ה"תעלול" זכה לתגובות מעורבות מצד גולשי האינטרנט. היו שהיללו את זו על שהונה את חברת התעופה, אבל הרוב חשבו שהוא "לוזר," כמו שאחד הגולשים ניסח זאת. הוצע לו גם לשנות את כותרת הסרטון ל"איך לעבוד על אנשים כדי לקבל תשומת לב במדיה החברתית".

זו, שלא הבין מדוע זכה לביקורות חריפות נגדו (למשל כי זה לא מוסרי וגורם לעיכובים למטוס ולנוסעים), הגיב למבקריו: "אין מישהו שלא ניסה אי פעם להשיג משהו בחינם או בהנחה כמו שעשיתי בסרטון".

אלא שהנוסע שחשב שהוא עובד על חברת התעופה, התרשל והסתבך: כשירד מהמטוס הוא שכח לנעול שוב את המגף. אחד מאנשי הצוות שהבחין בכך אמר לו: "אני מקווה שמצב הרגל שלך השתפר" וזו הגיב: "אה, כן, שכחתי מזה לגמרי".

1 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
1
אני לא מאמין לסיפור, משום שאני נכה מעל תשעים אחוז, וכשאני טס אני מקבל מקום מרווח בחינם, זה המקסימום, למרות הקושי שיש לי. ואף פעם לא הציעו לי מחלקת עסקים, ולא שייך לבקש את זה. הכל גימיק
איציק
תיירות בעולם