סודות הפיד נחשפים: ב'פייסבוק' שוברים את השתיקה בכל הקשור לאלוגריתם הקובע מה יופיע אצלכם בפיד, וחושפים את הסיבות להופעת או אי הופעת סיפור או סטטוס בעמוד הבית.
בנוסף, מודיעה פייסבוק על מספר שינויים הקשורים לדף הבית, ובהם: משתמש שייכנס לפייסבוק, ייראה עדכונים אותם הוא לא ראה בפעם הקודמת שנכנס לפייסבוק. האלוגריתם של פייסבוק יזהה את הסיפורים שזכו לכמות החשיפה הגדולה, והם ישולבו עם העדכונים החדשים.
בבלוג שהעלתה פייסבוק לרשת, היא מגלה טפח על הגורמים המשפיעים על הופעת הסיפורים השונים בפיד: "אנחנו כל הזמן עובדים כדי לשפר את פיד החדשות ומזמן לזמן אנחנו מעדכנים את האלגוריתם שקובע אילו סיפורים יופיעו ראשונים".
על פי הדיווח ב-ynet מחשבים, בפייסבוק גילו כי בכל פתיחה של עמוד הבית, ישנם כ-1500 עדכונים מחברים ומעמודי פייסבוק, "הסיפורים הללו כוללים הכל, מתמונות חתונה שפורסמו על ידי החבר הכי טוב, ועד מכר שעושה צ'ק אין למסעדה" אמרו בפייסבוק.
"הדירוג שלנו לא מושלם, אבל הבחינות שלנו הראו שכשאנו מפסיקים לדרג, ומראים פוסטים בסדר כרונולוגי מספר הסיפורים שאנשים קוראים, עושים להם לייק ומגיבים – קטן"
"כאשר משתמש עושה לייק על משהו, זה מספר שהם רוצים לראות יותר מזה, כשהם לוחצים 'הייד' (הסתר), זה מספר לנו להראות פחות מהתוכן הזה בעתיד. זה מאפשר לנו לתעדף בממוצע 300 מתוך 1,500 הסיפורים האלה שבסופו של דבר ייראו".