כיכר השבת

מכונת הלחם הקסומה והמוגזמת של "ברמן"

אנחנו לא יודעים אם בתחרות הפרסום הבאה הסרטון הזה יקבל את הפרס הראשון, אבל ממדור ברנז'ה הוא כבר קיבל את הציון 100% • צפו בגימיק החדש של ברמן (פרסום ושיווק)

| 13 |

This browser does not support the video element.

"מאפיית ברמן", אחת משתי המאפיות הגדולות בארץ, מציגה את מכונת הלחם המושקעת והמופלאה ביותר שנוצרה אי פעם.

בסרטון החדש שנקרא, איך לא, "מכונת הלחם", תאפה בשבילכם המכונה המתוזמנת בהיסטוריה לחם "ברמן" בתהליך מורכב ומחושב במיוחד.

המכונה המופלאה מורכבת מרצף פעולות משעשעות שמפעילות אחת השנייה, עד לסוף הטעים: שתי פרוסות לחם "ברמן" לארוחת הבוקר שנוחתות ישר לצלחת, ולכם רק נותר להוסיף מלמעלה את הריבה.

כחלק מקמפיין מיתוג ייחודי לסדרת הלחמים המגוונת שלה, פנתה "מאפיית ברמן" ליוצר סרטוני היוטיוב המוכשר, ג'וזף הרשר שערך את הסרטון המקסים, אליו מצורף פס קול מלא נוסטלגיה.

"מאפיית ברמן" נוסדה בשנת 1875 על ידי משפחת ברמן המנהלת אותה עד היום. תחת המותג "ברמן" משווקים ארבעה סדרות לחם: ברמן, ודש, לחם הארץ וליבו.

13 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
4
ה זה בצחוק אז מותר ?????
3
בשיניים לאלה שחושבים שהעולם נברא מפיצוץ והעין נפגשה עם עוד עין ופגשה במקרה אחרי מיליארד שנים אף ואוזן ובלה בלה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
2
העולם השתגע

הצגת כל התגובות

1
אם מי שיצר את הסרטון היה לומד בבית הספר הגבוה לקריאייטיב ופרסום של עופר ענו, בטוח שהוא היה מוציא מתחת ידיו עבודה הרבה יותר יעילה ומושכת, וכמובן שעושה את עבודת השיווק הרבה יותר טוב.
פרסום ושיווק