סקר טי.ג'י.איי למגזר החרדי המתפרסם הבוקר (חמישי) מלמד על שינוי מגמה במגזר, כאשר בסקר הנוכחי ישנה שוב עלייה קלה באחוזי האזנה לתחנות הרדיו עם כמעט שוויון בין התחנות אך יתרון קל לרדיו 'קול חי' במקום הראשון.
עוד בסקר, שינויים באחוזי החשיפה לעיתונות הכתובה היומית ומנגד ירידה משמעותית באחוזי החשיפה לשבועונים ומהפך בגזרת החינמונים כאשר לראשונה 'קול עיתונות' מודחת מהמקום הראשון.
יצוין כי נתוני הסקר מתייחסים לחודשים יולי 2014 עד יוני 2015, לעומת הסקר הקודם שהתייחס לחודשים ינואר עד דצמבר 2014.
תחנות הרדיו
תחנת רדיו 'קול חי' זוכה להתחזקות עם עלייה משמעותית מ-24.8 אחוזי האזנה בסקר הקודם ל-28.6 אחוזים בסקר הנוכחי ובכך מתייצבת במקום הראשון במגזר.
צמודה אליה תחנת רדיו 'קול ברמה' עם עלייה ל-28.4 אחוזי האזנה, לעומת 27.1 אחוזים בסקר הקודם.
יודגש כי בסקר הנוכחי שתי התחנות מתחזקות באחוזי האזנה ושתיהן מציגות כמעט שוויון באחוזי האזנה עם יתרון קל לרדיו 'קול חי'.
העיתונים היומיים
עיתון "המודיע" מגדיל את כוחו מ-16.6 אחוזי חשיפה ל-17.9 אחוזים.
עיתון "יתד נאמן" רושם ירידה קלה מ-20.4 אחוזים ל-19.2 אחוזים, עם זאת הוא עדיין שומר על מעמדו כמוביל בעיתונות היומית.
עיתון "המבשר" רושם עלייה מ-10.7 אחוזי חשיפה בסקר הקודם ל-12.1 אחוזים בסקר הנוכחי, מדובר בעלייה של כ-15 אחוזים מהסקר הקודם.
עיתון "הפלס" מפתיע ורושם עלייה מ-11.9 אחוזים ל-15.4 אחוזי חשיפה לפי הסקר, זאת בצל פרשת ההטרדות והאיומים על מפרסמים שזכו לכותרות בחודשים האחרונים.
עיתוני סוף השבוע
עיתון "משפחה" רושם צניחה משמעותית מ-19.5 אחוזי חשיפה בסקר הקודם ל-16.8 אחוזים בסקר הנוכחי, אך עדיין מוביל באחוזי החשיפה בעיתוני סוף השבוע אם כי בפערים קטנים יותר לעומת הסקר הקודם.
עיתון "יתד נאמן" רושם ירידה קלה מ-16.9 אחוזי חשיפה בסקר הקודם ל-16.4 אחוזים בסקר הנוכחי.
עיתון "בקהילה" רושם גם הוא ירידה מ-8.3 אחוזי חשיפה ל-7.2 אחוזים.
לעומת המתחרים, עיתון "המודיע" רושם עלייה מ-15.8 אחוזים ל-16.2 אחוזי חשיפה.
כך גם עיתון "המבשר" מתחזק בסוף השבוע מ-8.4 אחוזי חשיפה ל-9.9 אחוזים.
עיתון "שעה טובה" יורד גם הוא מ-2.5 אחוזים ל-1.8 אחוזי חשיפה.
עיתון "יום ליום" המזוהה עם תנועת ש"ס רושם ירידה מינורית מ-4.7 אחוזים בסקר הקודם ל-4.6 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.
החינמונים
העיתונים היומיים המחולקים חינם -
עיתון "יתד נאמן" המחולק חינם בימי שלישי רושם ירידה קלה מ-57.9 אחוזים ל-57.4 אחוזי חשיפה, עם זאת עדיין שומר על פער משמעותי לעומת המתחרים.
עיתון "הפלס" של יום שישי המופץ חלקו בתשלום וחלקו בחינם, רושם עלייה מ-16.7 אחוזים ל-18.6 אחוזי חשיפה.
החינמונים המחולקים בסופי שבוע -
רשת "מרכז העניינים" מתחזקת משמעותית מ-25.3 אחוזי חשיפה ל-28.2 אחוזים ולראשונה עוקפת את המתחרים.
רשת "קו עיתונות" רושמת עליה קלה מ-26.6 אחוזים ל-27.8 אחוזי חשיפה ובכך יורדת לראשונה אל המקום השני.
הירחונים
מגזין "זמן" רושם ירידה מ-19.6 אחוזי חשיפה בסקר הקודם ל-18.6 אחוזים בסקר הנוכחי.
מגזין "טעימות" רושם מנגד עלייה מ-6.8 אחוזים בסקר הקודם ל-8.7 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.
מגזין "בופה" יורד מ-2.7 אחוזים ל-2.5 אחוזי חשיפה.
מגזין "דירה נאה" רושם ירידה מ-1.4 אחוזי חשיפה בסקר הקודם ל-1.1 אחוזים.
התגובות
אבי רוזן, מנכ"ל תחנת הרדיו החרדית "קול חי": "בעזרת השם, תחנת "קול חי" מובילה וקובעת סדר יום במגזר החרדי והדתי, זאת הודות לצוות המוביל והמקצועי של התחנה ומאזינינו הנאמנים. נמשיך לייצר תקשורת איכותית וחסרת פשרות".
תגובת רדיו "קול ברמה" לתוצאות: קול ברמה מברך על תוצאות הסקר המראות על המשך התחזקות ועלייה במגזר החרדי, תוצאה של עבודה עיתונאית מקצועית בלתי תלויה, תוך חיבור בלתי אמצעי לקהילה החרדית על כל גווניה ורבניה.
הצגת כל התגובות