סקר טי.ג'י.איי למגזר החרדי המתפרסם הבוקר (שלישי) מלמד על שינוי מגמה קל במגזר, כאשר בסקר הנוכחי חלה עלייה קלה באחוזי האזנה לתחנות הרדיו בהם רדיו 'קול ברמה' מוביל במקום הראשון וכן עלייה קלה באחוזי החשיפה לעיתונות הכתובה שעדיין רחוקה מהנתונים שהיו בשנים הקודמות וזאת בצל הצניחה הכללית באחוזי החשיפה לעיתונות הכתובה בעקבות האינטרנט שמתחזק כל הזמן.
יצויין כי הסקר למגזר החרדי נעשה בשאלון עם מספר נמוך יותר של נסקרים וכמו כן אינו בודק את התקופה המקבילה בדיוק אלא חצי שנה בלבד.
מהנתונים המתייחסים לחודשים ינואר עד דצמבר ב-2014, לעומת החודשים יולי 2013 עד יוני 2014, עולה כי תחנת רדיו 'קול ברמה' זוכה להתחזקות וממשיכה להוביל בראש הרגלי האזנה החרדית לרדיו עם 27.1 אחוזי האזנה לעומת 26.4 אחוזים בסקר הקודם.
רדיו 'קול חי' זוכה גם להתחזקות אך עדיין נמצא במקום השני בהרגלי האזנה החרדית עם 24.8 אחוזים לעומת 22.9 בתקופת יולי 2013 עד יוני 2014.
יצוין כי בסקר הנוכחי שתי התחנות מתחזקות באחוזי האזנה זאת לאחר שבסקר הקודם רשמו ירידה.
מרדיו 'קול ברמה' נמסר בתגובה כי "מלבד העובדה שתחנת הרדיו 'קול ברמה' ממשיכה להוביל בנתוני האזנה ובגיוון הרב שבלוח השידורים היא ממשיכה להוביל גם במקצועיות ובאובייקטיביות שלה בתקשורת החרדית זאת בניגוד גמור למגמות שאפיינו את מערכת הבחירות האחרונה וזאת על אף הלחצים הגדולים והלא מתונים שהופעלו עליה".
העיתונים היומיים
עיתון "המודיע" מגדיל את כוחו מ-15.6 אחוזי חשיפה ל-16.6 אחוזים בשנה האחרונה.
עיתון "יתד נאמן" רושם עלייה מ-19.3 אחוזים ל-20.4 אחוזים ושומר על מעמדו כמוביל בעיתונות היומית.
עיתון "המבשר" רושם עלייה משמעותית מ-8.3 אחוזי חשיפה בסקר הקודם ל-10.7 אחוזים בסקר הנוכחי.
עיתון "הפלס" רושם גם הוא התחזקות בצל פרשית ההטרדות והאיומים שנחשפה בימים האחרונים ועולה מ-11 אחוזים ל-11.9 אחוזי חשיפה.
עיתוני סוף השבוע
עיתון "משפחה" רושם ירידה מזערית מ-19.6 אחוזי חשיפה ל-19.5 אחוזים אך עדיין מוביל באחוזי החשיפה בעיתוני סוף השבוע.
עיתון "יתד נאמן" רושם עלייה מ-16.5 אחוזים ל-16.9 אחוזי חשיפה.
עיתון "בקהילה" לעומת המתחרה מתחזק מעט ועולה מ-8.1 אחוזים ל-8.3 אחוז חשיפה.
עיתון "המודיע" רושם צמיחה משמעותית יותר ועולה מ-14.5 אחוזים ל-15.8 אחוזי חשיפה.
עיתון "המבשר" זוכה גם הוא לעלייה משמעותית בסוף השבוע, כמו המגמה באמצע השבוע, ומתחזק מ-7 אחוזי חשיפה ל-8.4 אחוזים.
השבועון "שעה טובה" מתחזק מ-2.2 אחוזי חשיפה ל-2.5 אחוזים.
עיתון "יום ליום" של תנועת ש"ס רושם ירידה משמעותית מ-6.4 אחוזי קריאה ל-4.7 אחוזים בתקופה האחרונה.
החינמונים
העיתונים היומיים המחולקים חינם -
עיתון "יתד נאמן" המחולק חינם בימי שלישי מתחזק מ-56.9 אחוזי חשיפה ל-57.9 אחוזים.
עיתון "הפלס" המחולק חינם בימי שישי בכל מהערים החרדיות רושם עלייה מזערית יחסית מ-16.5 אחוזים ל-16.7 אחוזי חשיפה.
החינמונים המחולקים בסופי שבוע -
רשת "קו עיתונות" רושמת עליה מ-25.3 אחוזי חשיפה ל-26.6 אחוזים.
רשת "מרכז העניינים" מתחזקת משמעותית מ-20.2 אחוזים ל-25.3 אחוזי חשיפה.
מאגר המידע השיווקי TGI מבוצע ע" קנטאר מדיה מחקרי טי. גי. אי. בע"מ ותחת פיקוח ובקרה מקצועית של ועדת המחקר של איגוד חברות הפרסום. מאגר TGI מבוסס על מדגם מייצג של מרואיינים במגזר היהודי בגילאי 18+, המשקפים אוכלוסייה בשיעור של כ- 4 מיליון נפש. סקר ™TGI בישראל נערך משנת 1998. התוצאות מתפרסמות פעמיים בשנה.