![בנק מרכנתיל הוא בין שלושת הבנקים המובילים בישראל בנכונות הלקוחות להמליץ עליהם](https://images.kikar.co.il/cdn-cgi/image/format=webp,fit=contain,width=1200/2025/02/06/21270690-e45a-11ef-a4d3-d3790dace9dd__h900_w1600.jpeg)
ורד אביטן, סמנכ"לית ומנהלת החטיבה לבנקאות קמעונאית: "אנחנו גאים לראות את התוצאות המרשימות ואת השיפור הניכר בשביעות הרצון מבנק מרכנתיל. גם השנה נמשיך לפעול למען שירות מיטבי, איכותי הוגן ומקצועי לכלל לקוחותינו".
בנק מרכנתיל רשם את העלייה הגבוהה ביותר במערכת הבנקאית בכל הנוגע להוגנות מול הלקוחות – כך עולה מסקר שביעות רצון הלקוחות מהבנקים שבוצע ע"י בנק ישראל. על פי הנתונים, 67% מלקוחות הבנק, סבורים כי הוא מתנהל מולם בצורה שקופה והוגנת – עלייה של 16% בהשוואה ל-2023 אז עמד הנתון על 51%.
הבנק רשם את הזינוק הגבוה ביותר במערכת הבנקאית בנכונות ההמלצה של לקוחות הבנק לקרוביהם. על פי הנתונים, 62% מלקוחות הבנק ימליצו עליו לבן משפחה או חבר, לעומת 55% ב-2023 – זינוק של 7%. גם בהשוואה לממוצע של 2024, בנק מרכנתיל נמצא מעל הממוצע במערכת הבנקאית (62% המלצה, לעומת 57% המלצה) ונמנה בין שלושת הבנקים המובילים בישראל בנכונות הלקוחות להמליץ עליהם.
הסקר משקף שביעות רצון גבוהה של לקוחות הבנק מדרכי השירות שמציע. בנק מרכנתיל הוא הבנק שלקוחותיו הכי מרוצים מהשירות הטלפוני (82%) ונמנה בין שלושת הבנקים המובילים מבחינת שביעות הרצון מאתר האינטרנט (92%).
סקר שביעות הרצון של בנק ישראל הוא סקר הנערך בקרב מדגם רחב במיוחד של 4,000 משיבים בשתי פעימות לאורך השנה. הסקר בוחן את שביעות הרצון של הציבור מכלל המערכת הבנקאית, מהשירות שהם מקבלים ומההתנהלות של הבנק כלפיהם.
ורד אביטן, סמנכ"ל, מנהלת החטיבה לבנקאות קמעונאית: "בשנים האחרונות אנחנו בבנק מרכנתיל מובילים מדיניות ותהליכים לשיפור השירות ללקוחות ולהתאמת פתרונות מדויקים עבורם. השנה, על רקע המלחמה והצרכים המיוחדים שנוצרו, הקפדנו על כך ביתר שאת, הן בקרב הלקוחות העסקיים והן בקרב הלקוחות הפרטיים. אנחנו גאים לראות את התוצאות המרשימות ואת השיפור הניכר בשביעות הרצון מבנק מרכנתיל. גם השנה נמשיך לפעול למען שירות מיטבי, איכותי הוגן ומקצועי לכלל לקוחותינו".