שופרסל. אילוסטרציה (צילום: דוד כהן, פלאש 90)
דיווחים על חשדות כנגד מנהלי רשתות שיווק המזון הגדולים כי לא רק תיאמו מחירים ביניהם באמצעות הצהרות לתקשורת, אלא גם תיאמו את ההתייקרות גם עם הספקים השונים בכדי ליצור אווירת התייקרות. כך על פי הפרסום ב'YNET'.
רשות התחרות בודקת חשד לניסיונות של הצעות מצדם של הספקים לכך שיסכימו להעלות מחירים בתמורה לכך שימכרו לסופרים במחירים משתלמים יותר. כך למשל על פי החשד, יצאו הודעות שהספקים מייקרים את המחירים ואין ברירה אלא להעלות אותם אחרי יותר מעשור.
כזכור, אתמול פשטו חוקרי רשות התחרות על משרדי חברת שופרסל ושטראוס והחרימו מהמשרדים חומרים שונים. בנוסף נחקרו ברשות בכירים ברשת ויקטורי ובכירי יבואנית הענק 'דיפלומט'.