
רשת "רמי לוי - שיווק השקמה" מציגה עלייה נאה ברווחים, למרות מחאה חברתית ותחרות גוברת בשוק המזון.
על פי הדו"חות הרבעוניים של החברה, "שיווק השקמה" סיימה את 2012 עם הכנסות בסך 2.79 מליארד שקל, גידול של 25.7 בהשוואה להכנסות של כ-2.22 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד (2011).
העלייה בהכנסות נבעה בעיקר מפתיחתם של חמישה סניפים חדשים.
הרווח הנקי בשנת 2012 גדל בשבעה עשר אחוזים ל-110.4 מיליון שקל, לעומת 26% הרווח הנקי עומד על פחות מ-26% בשל בשל העמקת הממבצעים לרשתות אחרות.
הרשת מפעילה כיום 24 סניפים בבעלותה ושניים בזכיינות, ובכוונתה לפתוח שמונה סניפים חדשים עד לרבעון הראשון של 2014. סניפים אלו יוקמו בקדימה, נהריה, אשקלון, כפר סבא, בית שמש, נתיבות, פתח תקווה ובצפון ירושלים.
כמו כן הודיעו ב"רמי לוי שיווק השקמה" כי בכוונתם להרחיב גם את פעילות המכירות המקוונות באינטרנט, על ידי פתיחת האתר לאזורי הפצה חדשים נרחבים יותר.
שירות המכירות המקוונות באינטרנט של רמי לוי פופלרי ביותר משרת 43 אלף לקוחות, ומציג גידול חד במכירות לכדי 20,000 הזמנות בחודש, עלייה של 150% לעומת 2011.