כיכר השבת

שכחו את החרדים? הפיצוי של 'פלאפון' ללקוחות החברה

חברת פלאפון הודיעה כי תעניק פיצויים ללקוחות בעקבות התקלה שנמשכה שעות ארוכות, אלא שעשרות אלפי הלקוחות בקומות הכשרות יוכלו לקבל רק פיצוי אחד - 500 דקות שיחה לחו"ל (דיגיטל)

| 16 | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: פלאש 90)

שכחו את המגזר החרדי? חברת פלאפון הודיעה היום (ראשון) כי תעניק פיצויים ללקוחות בשווי שלדברי גורמים בחברה מגיע למאות שקלים. אלא בעוד שהלקוחות "הרגילים" של החברה יכולים לבחור בין שלושה פיצויים, גלישה בנפח של 20 GB, שימוש בשתי אפליקציות תוכן או 500 דקות שיחה לחו"ל, עשרות אלפי הלקוחות בקומות הכשרות יוכלו לקבל רק את דקות השיחה לחו"ל.

גורמים בפלאפון עימם שוחחנו טוענים בתוקף כי הלקוחות החרדים לא נשכחו וכי הם יוכלו ליהנות מ-500 דקות שיחה לחו"ל בחודש הקרוב, אך הם לא ממש יכלו לענות לנו מה יעשה לקוח חרדי שאין לו צורך בדקות השיחה לחו"ל.

הגורמים בפלאפון אומרים ל"כיכר השבת" כי גם במגזר החרדי ישנם לקוחות שעושים שימוש בסמארטפונים לצרכי פרנסה והם יוכלו לנצל את חבילת הגלישה המוגדלת, אך הגורם לא הסביר מה הפיתרון המוצע למאות אלפי הלקוחות בקומות הכשרות.

לקוחות חרדים שפנו ל"כיכר השבת" מתלוננים כי לאחר שהיו מושבתים למשך זמן ארוך וחסר תקדים בשנים האחרונות, חלקם למשך מספר ימים תמימים, הפיצוי שהם מקבלים הוא לא רלוונטי בכלל עבורם ויוצא שהם נפגעו משמעותית מהרשת ולא יקבלו שום פיצוי הולם.

"זה לא הגיוני שהלקוחות החילונים 'הרגילים' יקבלו שלושה אופציות לפיצוי, ואילו אנחנו נקבל אפשרות לשיחות לחו"ל, שמרבית הלקוחות החרדים גם לא צריכים את הדקות הללו", אומר לנו לקוח פלאפון. "אלו שיש להם קרובים לחו"ל לרוב מחזיקים בחבילות רלוונטיות או עושים שימוש בקווי אינטרנט לצורך כך, ואלו שאין להם את הפתרונות לא עושים בכלל שימוש בשיחות לחו"ל, למה שאנחנו נופלה לרעה רק כי אנחנו חרדים?" אומר הלקוח.

מחברת פלאפון לא נמסרה תגובה.

גם לקוחות חברת הסלולר "רמי לוי תקשורת" ש"רוכבת" על רשת פלאפון נפגעו מההשבתה ב"פלאפון" בדיוק כמו לקוחותיה של פלאפון.

גורמים בחברת רמי לוי תקשורת אומרים ל"כיכר השבת" כי בימים אלו נמצאת החברה במשא ומתן מול פלאפון לגבי הפיצויים שיוצעו ללקוחותיה, וכי כבר בימים הקרובים תכריז החברה על פיצויים דומים גם ללקוחות רמי לוי תקשורת.

16 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
12
אני מחזיק ‏4 קווים של חברת פלאפון כשרים ולא מגיע לי פיצוי?
11
הרגע סיימתי לדבר איתם ובלי לדעת שפירסמתם באתר. אני מפוצצת מזה. גם בלי קו עד שבת וגם זו ההטבה?! מי צריך את זה? שיתנו שיחות חינם בחודש הבא. הציבור החרדי חייב לעמוד על שלו ולהביע את דברו. זלזול מוחלט בלקוחות. בושה לפלאפון.
10
ומה עם לקוחות רמי לוי? גם אנחנו דרכם ולכן היינו מושבתים!!!

הצגת כל התגובות

9
אדם שנפגע מאי שימוש באפליקציה או מתקלת גלישה יקבל פיצוי מתאים. מה אתם רוצים שיתנו לציבור החרדי אפליקציות חינם? וברור שחברה עושה עסק גדול כאילו היא נותנת פיצוי אבל בפועל כמעט ואף אחד לא ינצל אותו. שלא תטעו גם הגדלת חבילה 20gb נועדה בכדי להרגיל אץ האנשים להשתמש יותר ולהגדיל חבילה בעתיד. גם מאפשרות
8
מאז ומתמיד הם האחרונים שבאמת ידאגו ויעזרו ללקוחות!!! אז מה הפלא עכשיו?
7
גם רמי לוי תקשורת יקבלו את ההטבה או רק חברת פלאפון?ואיך אפשר לדעת אם קבלתי את ההטבה? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
6
איו לי אפשרות לקבל SMS אז אין לי אפשרות לקבל את הפיצויים
5
הדרת חרדים!!!!!!!!!!!!!! מה קרה אין לי למי להתקשר לחו"ל ובגלל פלאפון לא היה לי טלפון יומיים אני דורשת פיצוי ולא עוד דקות יש לי מסלול ללא הגבלה
4
שלהם בשיטת מצליח. כל מי שנשאר אצלם יגזלו או גזלו ממנו כסף בחוצפה הזויה ונגד החוק. לעבור מפלאפון!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
3
פלפון מאד נחמדים !!!! רק כשאתה משדרג למכשיר חדש או רוכש פלפון חדש אחרי זה הם כמעט לא מכירים בך... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
2
אני כבר עזבתי. ממשיכים לזלזל בנו הלקוחות? נראה להם מה זה אחוז נטישה גבוה. בטלפון אחד לחברה מתחרה תוכלו לעבור (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
1
פשוט כי לכשרים אין גלישה ואפליקציות, הדבר היחידי שנשאר זה גקות שיחה לחו"ל. אז מה עוד הם רוצים שיחלקו להם מכשירים בחינם????? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בגלל שיש לך סמרטפון באתה לזלזל באלה שמתגאים שאין להם והם לא נזקקים להכניס את ראשם לתוך האסלה... וחוץ מזה אם חברת פאלפון באמת היתה רוצה לפצות את הלקוחות שלה באמת ולא באחיזת עינים... היתה מוותרת על התשלום החודשי פעם אחת בזה היא היתה מראה רצון טוב לפחות...
סלולר ואפליקציות