לפני מספר חודשים, במוצ"ש, חזרה מ' לביתה שבנתיבות. שתי תחנות לפני תחנת הסיום בו הייתה אמורה מ. לרדת, עצר הנהג והודיע כי זוהי התחנה האחרונה. מ' טענה כי הוא טרם הגיע ליעדו וביקשה ממנו להמשיך במסלול עד לתחנה הסופית. בתגובה לדבריה הדמים הנהג את המנוע, סגר את הדלת והודיע כי הוא נשאר במקום. מ' המבוהלת ביקשה כמובן שיפתח לה את הדלת ונאלצה לצעוד מרחק ניכר עד לביתה.
עוד באותו ערב שלחה מ' תלונה אל מחלקת תלונות הציבור של אגד. התלונה נבדקה על ידי מר אלי ורון, תובע אגד במחוז ירושלים, שאימת את פרטי המקרה בעזרת מכשיר הג'י. פי. אס. שם התגלה כי הנהג, אכן, עצר למשך כעשר דקות בתחנה ולא הגיע כלל לתחנה הסופית. הנהג נשפט על ידי המחלקה המשפטית של אגד והוטל עליו קנס כספי.
על כל תופעה של התנהגות לא הולמת של נהג, אי איסוף נוסעים, אי עמידה בלוחות זמנים וכד', ניתן לפנות למחלקת תלונות הציבור באתר אגד.