בעקבות תלונת נוסעת: נהג אגד נשפט ונקנס

לאחר שאשה חרדית הגישה תלונה נגד נהג אגד, התברר כי הנהג עצר למשך כעשר דקות בתחנה ולא הגיע לתחנה הסופית. הוא נשפט ונקנס

|
5
| כיכר השבת |
אילוסטרציה: פלאש 90

לפני מספר חודשים, במוצ"ש, חזרה מ' לביתה שבנתיבות. שתי תחנות לפני תחנת הסיום בו הייתה אמורה מ. לרדת, עצר הנהג והודיע כי זוהי התחנה האחרונה. מ' טענה כי הוא טרם הגיע ליעדו וביקשה ממנו להמשיך במסלול עד לתחנה הסופית. בתגובה לדבריה הדמים הנהג את המנוע, סגר את הדלת והודיע כי הוא נשאר במקום. מ' המבוהלת ביקשה כמובן שיפתח לה את הדלת ונאלצה לצעוד מרחק ניכר עד לביתה.

עוד באותו ערב שלחה מ' תלונה אל מחלקת תלונות הציבור של אגד. התלונה נבדקה על ידי מר אלי ורון, תובע אגד במחוז ירושלים, שאימת את פרטי המקרה בעזרת מכשיר הג'י. פי. אס. שם התגלה כי הנהג, אכן, עצר למשך כעשר דקות בתחנה ולא הגיע כלל לתחנה הסופית. הנהג נשפט על ידי המחלקה המשפטית של אגד והוטל עליו קנס כספי.

על כל תופעה של התנהגות לא הולמת של נהג, אי איסוף נוסעים, אי עמידה בלוחות זמנים וכד', ניתן לפנות למחלקת תלונות הציבור באתר אגד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
תוכן שאסור לפספס

5 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

4
שירות הלקוחות באגד תעבורה למשל לא מתייחסים לפניות.
3
לאגד יש מחלקה לתלונות הציבור. אפשר להיכנס אליהם דרך האתר של אגד. שם משאירים פרטים אישיים + פירוט התלונה והתאריך. גם אם לא יודעים מה שם הנהג באגד יש אפשרות לאתר אותו על פי קו הנסיעה, השעה והתאריך. חשוב מאד להתלונן גם כדי שהנהג יקבל את המגיע לו וכן לתועלת כלל הציבור, למען ישמעו וייראו שאר הנהגים וייזה
2
הטרדות באוטובוסים, צפיפות, פושטקים- העיקר לא מהדרין! מענין שטרם נפתח הבלוג "פנצ'ר בגלגל" ונעמי ריגן לא כתבה ספר על הסיוט להיות שבויים בידי אגד
תוכן שאסור לפספס

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות