התקלה הגדולה שפקדה חלק גדול ממשתמשי חברת 'פלאפון', נפתרה אצל חלק מהלקוחות, אך טרם נפתרה במלואה, כך מדווח ynet.
על פי הדיווח, התקלה שנמשכת כבר כ-10 שעות, משעות הבוקר (ראשון), הביאה לגל מחאה ענק מצד לקוחות שטענו כי הדבר פגע בפרנסתם, וכמובן מצד הורים, שנתקלו בקשיי תקשורת ביום הראשון ללימודי ילדיהם.
ב'פלאפון' טוענים כי כ-20% מן המנויים הושפעו מהתקלה. על פי נתונים, לפלאפון ישנם כ-2.41 מיליון לקוחות, כך שמדובר במאות אלפי אזרחים שנפגעו.
לדברי מנכ"ל החברה, רן גוראון, "ברור לנו כי אירוע מסוג זה מחייב פיצוי - עליו נודיע בהמשך. כרגע אנחנו ממוקדים בהסדרת השירות וחזרה לשגרה. במהלך כל היום עבדו צוותים מתוגברים כדי להביא לסיום מהיר ככל הניתן של התקלה".
חברת הסלולר עדכנה כי לאחר שעות של עבודה מאומצת, איתרו טכנאי 'פלאפון' את מקור התקלה ו"ישנו שיפור ניכר בזמינות המנויים ברשת". לפי הטענות, "לאורך היום ובמהלך הלילה יעבדו צוותים מתוגברים כדי להביא את התקלה לידי פתרון".
"השירות מוחזר בהדרגה, גם למנויים שמספרם מתחיל בספרות 6 ו-7 באמצעות עדכון תוכנה, המבוצע על מנת להחזיר אותם לפעילות תקינה. אנו מבקשים מלקוחות החברה שחוו שיבושים, לכבות ולהדליק את המכשיר הנייד - פעולה שיכולה לזרז את החזרת השירות למנוי".
יצוין' כי תקלה זו מתרחשת לאחר שבסוף השבוע האחרון חוו חלק מלקוחות החברה קושי בהוצאת וקבלת שיחות טלפון, ובשימוש בשירות האינטרנט.
ההודעה על פיצויים ללקוחות שנפגעו משמעותית מאד, בשל זעם ציבורי, בין היתר מצד בעלי עסקים רבים הנמנים על שירותי 'פלאפון', שהפסידו לקוחות. צעד זה עשוי להציל את החברה מתביעה ייצוגית גדולה.