כיכר השבת

חיים קליגר

עוד מחיים קליגר:

טור דעה

נראה לכם הגיוני או סביר שכל השיח הוא על אכיפה, על תרגילי הסחה, על גובה הקנסות, על קח ותן בהקלות של המגבלות? נראה לכם הגיוני? משהו כאן מעוות! תתעוררו (טור)

14
| |

מחוץ למסך

חייבים להביא את ווליום המסר העובר באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים לאמצעים הכי ארכאיים ולבד שהוא יעבור ויחלחל / חיים קליגר בקריאה להרים רגע את הראש מהמסך (טור דעה)

4
| |

טור דעה

גם במגפת הקורונה אנחנו חושבים שיש לנו את הפריוולגיה לא להישמע להוראות ולכללים כי בעז"ה יהיה בסדר. הכתובת לא על הקיר, הכתובת על גבם של המופקרים / דעה (אקטואליה)

15
| |

יום העצמאות

מי אנחנו הציבור החרדי? איפה אנחנו ממוקמים על הסקאלה הזו שבין הישראליות העכשווית לבין החרדיות המסורתית השומרת על חומותיה הבצורות? התשובה מורכבת (דעות)

14
| |

יותר מעניין ויותר מביא רייטינג זה להלום באנשי ציבור, ובפרט בנשיא המדינה, אבל האמינות והאחריות חשובים לטעמי לא פחות, אנשי התקשורת היקרים, הגיע תורכם להתנצל! (דעות)

20
| |

אנחנו יותר אוהבים להתעסק עם כמות הבשרים הנמכרת לקראת יום העצמאות מאשר עם כמות התרופות הנדרשת לאותם אודים מוצלים מאש והכל תוצרת כחול לבן... / חיים קליגר על יום השואה (טור)

2
| |

אין כל כוח בעולם שיוכל לנו, אין שום גוף הזוי כזה או אחר שיוכל לערער על קדושתו של הכותל המערבי, שום פרובוקציה לא תצלח לקדושתו של הכותל המערבי • תובנות מ'ברכת הכהנים' (טור דעה)

5
| |

על ההבדלים בין איש עסקים בפריז לאיש עסקים בבני ברק, היובש בפרסום החרדי וגם: הצעה מפתה במיוחד לאנשי פרסום חרדים • הטור השבועי של חיים קליגר (פרסום ושיווק)

2
| |

בסוג של שינוי מגמה, הרבה יותר חברות נכנסו לפרסום בדיגיטל. ראינו במהלך השנה גם קמפיינים שעלו רק בדיגיטל, קמפיינים של תוכן שיווקי, לא רק באנרים פרסומיים. מדור סיכום שנה (פרסום)

1
| |

מנתחים קמפיין

הקריאייטיב במודעה של בזק בינלאומי מצליח ללא מילים, או עם יותר מדי מילים צפופות, בהן גם 'אפס אחת ארבע'. אחרי הכל, הם יודעים לעבוד עם התת-מודע שלכם. הטור השבועי של חיים קליגר (פרסום)

|

המדור השבועי

קמפיין "הנהג שלנו" של אגד יצא לדרך זו השנה השנייה ומבקש מהציבור לספר על נהגים טובים באמצע הדרך. הסיפורים המרתקים ביותר מזכים את הנהג באות כבוד שהוא מקבל מאגד ואת שולח הסיפור בפרס. אבל למה בקמפיין לא מופיע אפילו נהג אגד חרדי אחד? טור הפרסום השבועי של חיים קליגר (פרסום)

25
| |

רק השם פרוש עולה, אופס, אתם מוציאים את חרצובות לשונותיכם. עיתונאים קטנים שמבזים את שם המקצוע הזה... אולי הגיע הזמן שכדי כאילו לשמור על אובייקטיביות תבחנו כל דבר לגופו? (דעות)

32
| |

לא רק בית יולדות

הקמפיין החדש של מעייני הישועה משדר את מה שבשנים האחרונות הם מנסים לבסס: כבר לא בית יולדות, כבר לא רק מחלקות יולדות מלאות ועמוסות, אלא בית חולים לכל דבר ועניין (מנתחים קמפיין)

29
| |

המדור השבועי

חיים קליגר מנתח את הקמפיין הנוכחי של בזק, המציע לחרדים קו טלפון, חבילת אינטרנט ומחשב במתנה. מה הוא אהב, ואיזו הערה יש לו לצרכן החרדי שמעוניין בחבילה? (פרסום ושיווק)

4
| |

מנתחים קמפיין

מטרנה מעלה קמפיין נוסף לציבור החרדי בחלק מאמצעי המדיה של המגזר. כמו בכל שבוע, גם הפעם סוקר עבורכם חיים קליגר את הקמפיין. מה הוא אהב ומה הפריע לו בקריאייטיב? (פרסום ושיווק)

10
| |

ניתוח (אי) קמפיין

מפעל הפיס מדווח על הכנסות של מיליארדים והוא אחד המפרסמים הגדולים בשוק הכללי. אבל מדוע הוא נזכר בחרדים רק בהגרלות הגדולות, וגם אז מעניק תקציב זעום בלבד? הטור של חיים קליגר (פרסום)

10
| |

מנתחים קמפיין

מדור חדש ב"כיכר השבת" בכל יום רביעי: אחת לשבוע ינתח יועץ השיווק חיים קליגר קמפיין פרסומי בולט. מה היתרונות, מה החסרונות, כיצד חולקה עוגת הפרסום במדיות השונות ועוד. והשבוע: "קיץ על גלגלים" של "קוקה קולה" (פרסום)

3
| |

יצאתי מקודש הקודשים ועיניי התמלאו דמעות. אמרתי "רבי בלי מילים", אבל לא היית צריך לומר לנו מילים, העברת לנו את האהבה שלך בעיניים. חיים קליגר נפרד מהרבי מסערט (טור)

9
| |

זה מנסה לגונן על כבודו של הצ'אלמער שלא שמע על המושג כבוד, השני מנסה לשמר על המוזיקה החסידית האותנטית. שני המושגים הללו לא בדיוק חפצים שישמרו על כבודם (טור)

7
| |