מפלגת 'טוב לירושלים' בראשותו של חנוך ורדיגר החלה הבוקר (שלישי) באופן רשמי את קמפיין הבחירות, בו הסלוגן המרכזי הוא "טוב זה אחרת".
הקמפיין עוסק בשלושה נושאים: התנאים בהם נמצאים מוסדות החינוך והאפליה בקבלה אליהם, המחסור בתעסוקה לציבור החרדי בירושלים וההזנחה בשכונות החרדיות.
במסגרת הקמפיין נתלו מודעות ברחבי העיר, כאשר כל מודעה עוסקת באחד משלושת הנושאים הנ"ל - "טוב זה עשייה אחרת בחינוך", "טוב זה חשיבה אחרת בתעסוקה", "טוב זה רמה אחרת באיכות חיים".
הקמפיינים נסגרים בסלוגן "עובדים בשבילך", מה שמחבר אל הקמפיין את הקהל הטבעי של 'טוב', והוא ציבור החרדים העובדים.
במטה ההסברה של 'טוב' מסבירים כי הקמפיין נועד לעסוק גם במהות וגם בפרטים. "במהות, מהבחינה הזאת שהציבור מאס בשלטון העסקנים והוא מחפש אנשי ציבור מסוג אחר שעובדים באמת בשביל הציבור ובשביל הצרכים האמיתיים שלו ולא בשביל אינטרסים שלא מן המניין", אומרים במטה.
"הקמפיין עוסק גם בפרטים, בנושאים שמעסיקים כל חרדי בירושלים", מסבירים שם, "התנאים הירודים במוסדות החינוך והאפליה בקבלה למוסדות חינוך של עובדים, ספרדים, ובעלי תשובה; בעיית התעסוקה החריפה שיש בעיר, כאשר אלפי זוגות חרדיים חשים אבודים מהבחינה הזאת; ההזנחה והלכלוך שיש בשכונות בהן מתגורר הציבור החרדי והעדר גנים ציבוריים וגני משחקים שמותאמים לציבור החרדי".
חנוך ורדיגר, העומד בראש רשימת 'טוב לירושלים', אומר הבוקר כי "הקמפיין בא לבטא את הייחודיות של 'טוב'. לא מדובר בעוד רשימה. מדובר ברשימה שאולי הנושאים שהיא עוסקת בהם מוכרים אבל הדרך שהיא עוסקת בהם ותעסוק בהם ודאי תהיה ייחודית לה. רקורד העשייה של 'טוב', בערים נוספות ובפעילות חברתית, והדמויות ברשימה, משמשים כביטחון שההתנהלות תהיה אחרת, יעילה ועדכנית יותר ותביא לתוצאות טובות יותר". בקמפיין מציגה 'טוב' גם את האני מאמין שלה, במודעות נכתב כי "'טוב' היא תנועה חרדית חברתית שמאמינה כי לציבור החרדי מגיעה נציגות שעובדת אחרת ומחוברת לצרכים האמיתיים שלו".
הצגת כל התגובות