כיכר השבת

זה מה שעניתם • צפו

'יוניליוור' והרשתות במלחמה על כיס הצרכן - מי ינצח?!

מלחמת ענק על ליבו וכיסו של הצרכן, יוניליוור מול רשתות השיווק • קרונפלקס תלמה, בייגל בייגל, רקסונה, דאב, קליק, פינוק, אקס ובדין הם חלק מהמוצרים שהולכים ונעלמים מהמדפים • יוניליוור רוצה להעלות את המחיר - אך רשתות השיווק מתעקשות שלא • אברומי לינשה יצא לבדוק מה אתם חושבים על הקרב ומי לדעתכם ינצח בו • צפו (הכלכלית)

| 13 | כיכר השבת |

This browser does not support the video element.

קרונפלקס תלמה, בייגל בייגל, רקסונה, דאב, קליק, פינוק, אקס ובדין הם חלק מהמוצרים שהולכים ונעלמים ממדפי רשתות השיווק, לאחר שיבואנית הענק 'יוניליוור' רוצה להעלות את המחיר אך שופרסל, רמי לוי, יינות ביתן, אושר עד ועוד רשתות וחנויות לא מוכנות לקבל את ההתייקרויות.

בציוץ של מי שמוביל את המאבק, גיא לרר, הוא כותב: "טוב, מכל סבבי הלחימה האחרונים - מרד הקורנפלקס הולך להיות הכי משמעותי ומהדהד, הערב אנחנו מביאים דיווחים ראשונים מאחת מרשתות השיווק על ירידות של 20 אחוזים בקורנפלקס תלמה - וזה עוד לפני החוסרים! יוניליוור כבר מתחילה לספור הפסדי מיליונים. ההיפך המוחלט מאדישות".

במסגרת פינת "עובר ושב" - של התוכנית הכלכלית ב'כיכר השבת' יצא אברומי לינשה לחקור ולבדוק - מי צודק, מי אשם, האם יש מוצרים שאתם לא קונים בשל המאבק, איך לדעתכם הסיפור הזה יסתיים ומי ינצח במלחמה?

צפו בתשובות שלכם

תוכן שאסור לפספס
13 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
10
אני בעד שיעשו עמדה גדולה באמצע הסופר שירכזו בה את כל מוצרי יוניליוור, וכל מי שילך לקחת משם משהו כולם מסביבו יעשו "איככס, גועל נפש" (בטון הלקוחה מקופה ראשית)
A.
גדולללללללללללל!!!!!!!, סרטון של זה, אפילו של ברדק!
...
9
עד שיש כאן מאבק טוב ומסודר צריך לחזק את הרשתות .שיבינו שזה אינטרס שלהם. טוב שהתקשורת נותנת במה . כמו במלחמה שהעורף סובל מוכן להמשיך. כך גם כאן. יתכן וגם אדם בעל אמצעים בזה שהוא לא קונה עושה חסד עם מי שאין לו אמצעים . יכול להיות שאין כאן טובים ורעים . רק זכותנו לעמוד על המקח כמו שהמוכר עומד.
משה
את הרשתות לא מעניין הצרכן המלחמה פה זה על שורת הרווח של הרשתות חלקן לפחות לא מוכנות לוותר על חלק מהמליונים שהם מרוויחים אז צרכנים יקרים אל תתבלבלו שום רשת כמעט לא נלחמת לטובתכם אלא לטובתם האישית את ההנחות הגגולות שקבלו מהחברות לא גלגלו לכיס שלכם
קובי
8
בסופו של דבר יגיעו לפשרה, המחירים יעלו, והרשתות והחברות יחגגו רווחים ויחלקו דיבידנטים על חשבוננו
רות

הצגת כל התגובות

7
רשתות השיווק ינצחו
הירוק
6
חוק המדפים. רק חקיקה שתגביל את שטחי המדף של המוצרים של החברות . 50% לגידולים 50% לחברות הקטנות וליבוא זול.
בנימין
5
שקדיה מייצרת קורנפלקס מעולה ב40% יותר זול, בדוק!!!
אורן
4
החברות החזירות רוצות להרוויח עוד מליארדים
יהושפט
3
הפסקנו לקנות כל מוצר של יוניליוור. הכח הוא בכסף שלנו לא נוותר
פיני
2
חברי הצרכנים, אף אחד מהמוצרים לא עניין השרדתי ! אלה מוצרים שבהחלט ניתן לתפקד בלעדיהם ואפילו מצוין ! אז פשוט לזרוק את כל הספקים, חברות הענק האלה שבטוחות שהשתלטו עלינו, פשוט לזרוק את החמדנים אלה ולפנות לאחרים. ואם אין אחרים, ממש, אבל ממש לא נורא ! הכל עניין די פשוט של שינוי הרגלי צריכה. ושיחפשו את ה
חיים
1
הרשתות מציגות מלחמה על יוקר המחייה אך לצערנו זה לא באמת כך.... תנובה מעלה מחירים מדוע לא נלחמים?
מלחמה לא על יוקר המחיה
גם הרשתות העלו את מחירי המוצג הםרטי בעשרות אחוזים
אזרח
אולי גם יעניין אותך
הכלכלית