כשחברת יוקרה בינלאומית, שהפכה למותג ואות של הוקרה למהלכי שיווק מוצלחים ואפקטיביים בחוצות, מכתירה את החברה הישראלית פרסום מימד ומחלבת טרה בקטגוריית מגזרים - זה אומר דבר גדול מאוד.
זה קרה באירוע יוקרתי בו השתתפו מאות אנשי שיווק, בהם בכירים מעולם הפרסום לצד מנכ“לי החברות המובילות במשק וסמנכ“לי השיווק.
תחרות האפ"י (AwardsEffie) מתקיימת כבר 18 שנה בישראל, לגמר הגיעו 50 מהלכי שיווק שהתמודדו בקטגוריות שונות. המהלכים דורגו בידי צוות בן 70 שופטים, בהם אנשי שיווק, פרסומאים, אנשי יח“צ, יעוץ ומחקר, ואנשי אקדמיה. הטקס נערך בהובלת איגוד השיווק, איגוד הפרסום והמי“ל.
פרסום מימד ומחלבת טרה זכו בפרס הזהב בקטגוריית המגזרים על שינוי שוק החלב במגזר החרדי. הפרס מבטא את הציון הגבוה ביותר בכל הפרמטרים: אסטרטגיה, קריאייטיב, מדיה ואפקטיביות המהלך.
לפתוח את התחרות בשוק החלב החרדי
בשנים האחרונות הצרכן החרדי מקבל באהדה את המהפכה האיכותית בעולם החלב, שמובילה מחלבת טרה ומביע אמון במוצרי החברה. עם השנים עלתה דרישה מצד הצרכנים לכשרות מהודרת שתתאים לכולם.
מטרת המהלך הייתה לפתוח את התחרות בשוק החלב החרדי, ולאפשר לצרכן לבחור את העדפותיו במקרר החלב לפי איכות וטעם המוצר.
בקמפיין מתוזמן ומחושב, עם קריאייטיב מותאם, אשר נמשך לאורך מספר חודשים בהובלת משרד הפרסום מימד, העבירה מחלבת טרה לצרכן את המסר כי מהיום הבחירה בידיו.
בעקבות המהלך, הכפילה מחלבת טרה את כוחה בשוק וזינקה בעשרות אחוזים על חשבון המתחרות.
כיום, עשרות אלפי צרכנים חדשים בוחרים במוצרי טרה בגלל האיכות, הטעם והערכים הבריאותיים הייחודים למחלבות טרה.