כיכר השבת

כשהטאבלט והעיתון שיתפו פעולה

גימיק מעניין במיוחד נעשה במסגרת פרסומות של חברת הרכב 'לקסוס'. קוראי המגזין התבקשו להניח את מכשיר האייפד מתחת לדף בו התפרסמה המודעה. התוצאה - מפתיעה. דף העיתון הפך למסך מרהיב. בלקסוס אומרים שהפרסומת קיבלה השראה, מהעתידנות המשולבת ברכב ההיברידי החדש שלהם. לא ברור לכמה אנשים הגיע המסר וכמה באמת נהנו מהחוויה, אך עבורנו, ש'לקסוס' נראה רק בפרסומות, מדובר בחוויה מדהימה יוצאת דופן ושיעור ביצירתיות.

| 4 | כיכר השבת |
הגימיק בפעולה
הגימיק בפעולה (צילום מסך)

טריק פרסומי מהפכני הופך דף מודפס לסרטון פרסומי מדהים. לקסוס לקחה שלב קדימה את המונח חדשנות. בפרסומת ליצירת הפאר של טיוטה - לקסוס, השתמשה החברה בטכנולוגיה מהפכנית ההופכת דף נייר רגיל לחוויה פירסומית יוצאת דופן.

קוראי המגזין בו התפרסמה המודעה של טויטה, התבקשו לשים את האייפד שברשותם תחת דף הפרסומת ללחוץ פלי ומייד הדף מתעורר לחיים. אבל כל התאורים לא יסבירו כמו שצריך במה מדובר, צפו בוידיאו.

לחצו כאן

בלקסוס אומרים שהפרסומת קיבלה השראה, מהעתידנות המשולבת ברכב ההיברידי החדש שלהם. לא ברור לכמה אנשים הגיע המסר וכמה באמת נהנו מהחוויה, אך לנו שלקסוס נראה רק בפרסומות, מדובר בחוויה מדהימה יוצאת דופן ושיעור ביצירתיות.

4 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
1
הרי כדי לצפות בפרסומת הדיגיטלית צריך ממילא לפתוח את הפרסומת באייפד, אז למה כבר לא לראות את הפרסומת באייפד?
(:Malky
פרסום ושיווק