
לתוספות הסטנדרטיות לפיצה, כמו בצל, זיתים ופטריות הצטרפה אתמול תוספת בלתי רצויה: מקק מת. בן נובק ו-3 חברים נוספים גילו את התוספת לאחר שהזמינו מגש פיצה מרשת "דומינוס".
נובק סיפר לאתר נענע10 כי לאחר שאכלו 2 משלושים ורגע לפני שנגסו בשלישי, גילו את ה"חבר" הלא רצוי כשהוא דבוק לבצק.
הוא מיהר להתקשר לשירות הלקוחות של החברה, סיפר להם על מה שארע ואלה הודיעו שיזכו אותו על המשלוח, ושליח מטעמם אסף את הפיצה והביא אחת חדשה.
נובק וחבריו תיעדו את המחזה הבלתי נעים והעלו את הסרטון לעמוד הפייסבוק של הרשת. לסרטון צורף משפט הסבר: "דומינוס פיצה היקרים, הערב הזמנו פיצה לרמת השרון וקיבלנו תוספת לא צפויה במגש (מצורף סרטון). מבקש לבדוק בריאותית את הסניף ששלח לנו את הפיצה כדי לראות שאכן עומד בתקנים המתאימים".
מחברת דומינוס נמסר בתגובה: "הלקוח שהתלונן, פנה אלינו אתמול בלילה בטלפון לשירות הלקוחות עם התלונה המצוינת. בשירות התנצלו עמוקות, ביקשו את הפיצה לבדיקה, ושלחו ללקוח פיצה חליפית במקום. התלונה של הלקוח הועברה לסניף ולהנהלת הרשת, שביצעה הבוקר בדיקת תברואה לסניף, בה לא נמצאו שום סימנים לבעיה. יחד עם זאת, על מנת להסיר כל חשש בוצעה היום הדברה נוספת בסניף המדובר.
חשוב לנו לציין כי דומינו'ס פיצה רואה את העניין בחומרה, אנו עובדים על פי הסטנדרטים הבריאותיים המחמירים ביותר, מבצעים בדיקות תברואה שוטפות מדי שבוע בכל 40 סניפי הרשת על פי הנהלים של הרשת הבינלאומית. לכן מקרה כזה כואב לנו ועל כך אנו מתנצלים עמוקות.
הלקוח פנה לדף הבית של החברה בפייסבוק אמש בחצות. היום בבוקר, בתחילת יום העבודה, בוצעה פנייה אל הלקוח בפייסבוק. רק לאחר שלא התקבלה תגובה מהלקוח, הורדה התלונה עד לסיום הבדיקה. פעולה זו נעשתה בניגוד לנהלים של דומינו'ס, אך באותו שלב, לאותו עובד לא היו את הפרטים לברר כי אכן התלונה אמיתית. התלונה מועלה מחדש בעמוד פייסבוק של הרשת, כשבסיום הבדיקה תימסר תגובתנו המלאה".
הצגת כל התגובות