כיכר השבת

מתכוננים לימי הזיכרון?

חילונים מסיתים: "החרדים מלכלכים לנו את הפארקים"

אתר אשדודי חילוני דיווח לקוראיו על "פארק מוצף חרדים", שף: "החרדים מלכלכים, קילפו פירות וזרקו שאריות על הרצפה". תושבת אשדוד: "פוצצו את החניות". חבר מועצה חרדי ל"כיכר השבת": "ומה עם הלכלוך ביום העצמאות?" (חדשות)

53
צביקה גרוניך | כיכר השבת | י"ט בניסן | 08.04.15
חרדי, אילוסטרציה
חרדי, אילוסטרציה (Yonatan Sindel/Flash90)

ביטויי השנאה נגד המגזר החרדי חוזרים? התבטאויות חריפות כנגד האוכלוסיה החרדית פורסמו הבוקר (רביעי) במקומון האשדודי "אשדוד 10". עורך האתר עו"ד יוסי אסולין דיווח לקוראיו על 'השתלטות' של הציבור החרדי על הפארק העירוני והשירותים הציבוריים באשדוד וציטט בעל מסעדה שטען כי החרדים "מטנפים את הפארקים".

באתר נאמר: "תושבים רבים שיצאו לבלות בחיק הטבע האשדוד מצאו עצמם בלב ליבה של מעצמה חרדית שמזכירה ערים חרדיות, לרגע הם תהו האם הגיעו לבני ברק או שמא בית שמש. לחניית פארק אשדוד ים (אמפי פארק) הגיעו הבוקר ואתמול עשרות אוטובוסים מלאים בחרדים תושבי חוץ אשר הגיעו לבלות עם משפחותיהם, טינפו את הפארק, השתלטו על כולו ואף על השירותים הציבוריים במתחם הפארק"

בעל מסעדה אשדודית צוטט כאומר: "הפארק מוצף חרדים, לא ראיתי אף חילוני אחד, הם מלכלכים ומטנפים. הם זרקו שקיות, ניירות, טיטולים לאגם, קילפו פירות וירקות וזרקו את השאריות על הרצפה, אף אחד מהם לא טרח לנקות, הכל נשאר באותו מצב. הילדים שיחקו להם בין הרגליים, שאלו שאלות, נשענו על הגדר, מדובר באלפים, פשוט הציקו".

לטענת בעל המסעדה, הנשים החרדיות השתלטו על תאי השירותים ולא נתנו לנשים אחרות להיכנס. "עומדת אישה חרדית בכניסה, נועלת את הדלת הראשית של השירותים ולא נותנת לאף אחת להכנס, הם אמרו שתפוס, נשים אחרות חיכו וחיכו עד שהתייאשו ונאלצו לוותר. הן לא נתנו לאף אחת להכנס"

וזה לא הסוף. תושבת העיר מדווחת מהחנייה: "הגעתי לחנייה, הכל מפוצץ בחרדים. אני לא יודעת אם הם תושבי אשדוד או לא אבל גם שם הם השתלטו".

חבר מועצת העיר אבי אמסלם מסר: "צר לי לשמוע על אותם אנשים המלינים על הציבור החרדי המבקר בפארקים ובגנים העירוניים. הציבור המסורתי והחרדי בעיר מונה מעל 50% מכלל האוכלוסייה בעיר".

"הזמן היחיד של המשפחות לצאת לבילוי הוא בימי חול המועד וחוץ מאירועי תרבות שאנו עושים להם אין להם שום דרך אחרת לצאת עם המשפחות. הזכות שלהם לבלות היא לא שונה מאף תושב אחר בעיר שמבלה בפארקים. בושה שמנסים לתלות את זה בלכלוך כביכול שמשאירים שם".

"מעניין מאוד שביום המימונה ויום העצמאות שמבלים בפארקים אלפי משפחות עם כמויות של לכלוך אני לא שומע שום התייחסות של אף אחד על הלכלוך שמשאירים שם. בכל אופן הייתי מציע לאותם מתלוננים להפסיק עם מסע ההשמצות והרכילות נגד היהדות המסורתית והחרדית בעיר".

תוכן שאסור לפספס
53 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
33
טפוי על החרדים
יונתן13.04.15
32
משהו רע עובר הציבור שלנו. צריך להתפלל למנהיג כמו ה"חזון איש" לא לחמורים נושאי ספרים שהתמכרו לשינון הלכות ולכוח שהדבר מעניק להם, לובשי שמלות מוזהבות, שעשו התורה קרדום לחפור בה כסף ושררה להם ולילדיהם.
חרדי ספרדי08.04.15
31
כל הפוסל במומו פוסל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכוש08.04.15

הצגת כל התגובות

30
היא ביתנו וחובה על כולנו שמור על ניקיונה. כלונו זה חרדים, חילונים, יהודים, ערבים, תיירים וכ"ו. בואו לא ניתן ליצור מחנות במדינתנו. כולנו עם אחד.
יצחק 13.04.15
29
שהחילונים ישאירו בפארקים ואז יורידו את הכתבה הזו מהדף כאן
יוסי המלך; 08.04.15
28
מי שיהודי ויש לו זכות קיום בארץ הקדושה אלה רק מקיימי המצוות ובודאי לא החילונים אוכלי הטריפות והשרצים מחללי השבת וחג שהגויים ותרבותם אור להם שהם זמנית בארץ לפני שתקיא אותם לגויים, שם מקומם!
אילנה לוי08.04.15
27
החרדים אנשים טהורים, ולכן גם הלכלוך שמשאירים מאחוריהם טהור, ואסור לערבב לכלוך חרדי עם לכלוך חילוני, כי היוצא מהטמא, טמא.
דן סגל09.04.15
26
״בני וגד אלבז - ה' מֶלֶךְ ״ ה' מֶלֶךְ, ה' מָלַךְ, ה' יִמְלוֹךְ לְעוֹלָם וָעֵד ה' מֶלֶךְ, ה' מָלַךְ, ה' יִמְלוֹךְ לְעוֹלָם וָעֵד ה' מֶלֶךְ, ה' מָלַךְ, ה' יִמְלוֹךְ לְעוֹלָם וָעֵד ה' מֶלֶךְ, ה' מָלַךְ, ה' יִמְלוֹךְ לְעוֹלָם וָעֵד אהלל ה' אלוקים ואגדלנו בתודה אהלל ה' אלוקים ואגדלנו בתודה י -- ה -- ו
גד08.04.15
25
אנחנו לא צריכים להשוות בין הלכלוך שלנו ללכלוך שמשאירים החילונים. אין היתר להשאיר לכלוכך על הרצפה כי גם החילונים עושים את זה. זה חילול ה'. מה הבעיה להביא שקיות אשפה אתכם ולזרוק הכל במקום?? בואו נעשה קידוש ה' ולהשאיר אזורים ציבוריים נקיים מפסולת כמו שהגענו לשם. חג שמח לכולם.
חרדית08.04.15
מה שייך פה הטפת מוסר? זה היה נושא הכתבה - האם לטנף או לא? יש פה מגמת הסתה נגד חרדים שהיא מרגיזה וזה לא שייך עכשיו להטפת מוסר אם מותר או לא. ומה שאת עושה בדברים הללו זה מוסיפה חלול השם נוסף. תחשבי טוב טוב לפני שאת כותבת.
כועסת08.04.15
לא מעט פעמים אני נתקל בכך שמשאירים טיטולים בגנים ציבוריים ועטיפות של חטיפים וכו. חילונים גם עושים זאת ? אנחנו לא צריכים לעשות זאת, זה אלף בית של דרך ארץ. זה שהם מסיתים, זה דבר רע בפני עצמו.
raz200009.04.15
24
ם חשובים ואלמלא שאנחנו צריכים להראות דוגמא לטועים
אשדודי אכפתי 13.04.15
23
אמסלם אתה תותח למרות שאתה מרוקאי מה הם רוצים מהחרדים הם לא בני אדם למה ככה לדבר על יהודים אחכ הם מספרים שהם הנאורים זה תוצר שך הקיבוצים השמאלנים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי שבזי08.04.15
22
לא נתנו מועדים לישראל אלא בכדי שיעסקו בתורה. מצווה ללמוד תורה בחול המועד, שלשם כך נתן הקב"ה חגים לישראל, שיעסקו בהם ישראל בתורה מתוך שמחה ונחת. וזו הסיבה שאסור לעבוד בחול המועד, וכפי שכתב בספר החינוך (מצווה שכג): "כי לא לעסוק במלאכה נקבעו ימי חולו של מועד, כי אם לשמוח לפני השם, רוצה לומר להתקבץ במדר
לא 08.04.15
21
א.) לא נתנו להיכנס ל"חניה" של עירית אשדוד , בסיבה (לא משכנעת) , שצריך את המקום ל"באי הופעה" ! ותגובותי על-כך: 1.) מי קבע שאותם "מוזמנים" יותר חשובים מכמוני שבאתי , עם משפחתי , ל"פארק ים אשדוד" ! 2.) שסיימנו את הביקור בגן הנ"ל , ראיתי עשרות!!! מקומות חניה פנויים !!! ואולי , כי אנחנו "חרדים..." ?!
שלמה חסקינד08.04.15
20
זה לא פר שאנשים מכל רחבי הארץ מגיעים באוטובוסים מלאים ועוד צפוף שם ואין מקום אני לא מבינה למה ראש העיר יחיאל לסרי אינו גובה תשלום עבור כל אחד שניכנס לפארק שלא גר באשדוד אנשים יודעים שזה בחינם ויפה .....ומהמם.........והכל ואנכנו תושבי אשדוד באים כדי ליהנות ואין מקום ואנכנו צריכים ללכת לפארק אחר או בע
עילום שם12.04.15
עלות לא לחשוב רק על עצמך לצאת קצת מהקוביה ולחשוב גם על אחרים
אשדודי אכפתי13.04.15
19
אני גר באשדוד וכמו שהחלונים מלכלכים ביום העצמאות כך החרדים וזכותם המלאה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתן08.04.15
18
ומה עם כל הזיהום שהם משאירים עם סמים בגינות על זה לא מדברים? ,החרדים הם גאוותה של אשדוד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אשדודית08.04.15
17
אני מסכים עם האמת הכואבת שאנו מטנפים אבל עם העליהום עלינו לכן כל חרדי ביום העצמאות יקח מצלמה יתעד את הזוהמה וישלח במייל למערכת העיתון עד שתהיה כתבה שויונית ומשמיצה ולא להניח להם עד שתיבת המייל שלהם תקרוס או לחילופין הפקס יקרוס
רוני 13.04.15
16
מטמאים את ארץ ישראל במלבושם...בעברותיהם!
חרד08.04.15
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אסף08.04.15
15
באמת מלכלכים
חרדי08.04.15
14
תכלס הם צודקים החרדים ממש מטנפים את הפארקים הזוהר מזעזת אין להם תרבות נשארים הרבה לכלוך ולא מרימים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי08.04.15
13
שמוחזקים ע"י חילונים ועושים עלינו המון כסף מישהו שם באניה נתן חשבוניות מס, והאם זה לא כסף שחור, בואו ונתאחד ביחד אבל כולנו ולא נלך למקומות ולא נתחזק אותם כלל, אולי אז לא יהיה להם על מה ללכלך וילכלכו את עצמם......
חומר למחשבה12.04.15
12
בשביל הילד החד הורי והכלב?
יהודה08.04.15
שיהיו לנו פארקים? התשובה פשוטה וכאובה: כדי לזכות בקול שלנו די אם גדולי ומאורי הדור יוציאו הוראה שאחנו חייבים להצביע למפלגה. ומה לעשות שהשאלה באיזה פארק ישחק הילד שלי אינה עומדת בראש סדר העדיפויות של גדולי ומאורי הדור?
רפאל 08.04.15
11
כל הזמן באים על הדתיים . ובעצמאות הכל מלוכלך מי מלכלך החילונים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רבי בבר 08.04.15
10
הוא שכח להוסיף שלחרדים יש אף ארוך. מענין כי האנטישמים תמיד היו נוהגים להוסיף את הפיסקה הזאת.
אלון12.04.15
9
איזו הסתה גועל נפש להמשיך להגיע לשים פס עליהם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אשדוד08.04.15
8
החרדים זו הברכה של המדינה .אשריכם צדיקים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רבי בבר 08.04.15
7
אני הייתי בעצמי בחוף רידינג-נמל ת"א ראיתי במו עיני משפחה חילונית הורים וילדים.שישבו עם ארוחה מבורגראנץ. וללא בושה קמו והשאירו על הדשא את המגשים(שלא שייכים להם) ואת כל הפסולת!!!! הזדעזעתי,,,וצ לי שלא צילמתי!.. שירגעו מהר.ויפסיקו ללכלך את הפארקים. וללכלך על החרדים.
איציק12.04.15
6
איזה זוהמת חינוך ! איזה ברברים ! גועל נפש חילוני
אברך חרד08.04.15
אל תהיה צדיק הרבה .......אם החילוניים משאירים לכלוך הרבה וגם אנחנו משאירים לכלוך הרבה (עם כל התורה שאנחנו עוייייסקים בה) אז אצל מי באמת.... איזה זוהמת חינוך ! איזה ברברים ! גועל נפש חילוני או חרדי ???
הגניקולוג של אש08.04.15
באופן יחסי זה לא כמעט ואם כל ה"ליבה" זה לא עוזר זה חמור !!!! חינוך חילוני כושל
אברך חרד08.04.15
5
זה ועוד כאלו כותרות שבועיות, רק גורמות להחדרת הרגשה נחיתית שאחר כך מתבטאת בכל מפגש רחוב בין חרדי לחילוני
שמיל09.04.15
4
על היהודים לפני השואה. שהם מלכלכים וכדומה. אוי לנו שהחינוך החילוני מלמדת את אחינו הטועים לכזה חינוך ולכאלה מידות בנפש
יהודי08.04.15
תסתכל על שכונה חרדית איזו זוהמה ועל שכונה דתית או חילונית
אנטי חרדי08.04.15
אבל מה לעשות שעל סדר היום הציבורי של גדולי ומאורי הדור יש רק איסור איפון ודומיו, איסור חוף שרתון, "כשרות" של חנויות בגדים ו, איך אפשר לשכוח, המלחמה בפלג החזוי..
רפאל08.04.15
תלוי בהורים איך מחנכים, אני לא מסכימה לילדי לזרוק כלום על הרצפה והיום הם לבד זורקים בפח וזה לא קשור לחרדים או חילונים...
איילה 208.04.15
3
כאדם דתי הייתי השבוע בפארק 'אשדוד ים' ופשוט הזדעזעתי, הציבור החרדי ה"פאנטי" בגלל היותו חי בתוך מזבלת בני ברק , כשהם מגיעים למקום כזה הם פשוט מטנפים, לחלוטין, מיותר לציין שגם חילוניים יודעים ללכלך מקומות ציבורים אבל כשרוב הפארק מוצף כמעט רק בחרדים הדוקים הקהל החילוני דורש "דרך ארץ קדמה לתורה" בצדק לח
מישהו שהיה שם08.04.15
לפי סגנון הכתיבה שלך הינך מחברי בנט ועדתו הרשעים שלמרות היותכם חובשי כיפות אין בינך לבין החילונים מאומה הינך פאנאט כמותם ודביל כמותם ועוד תירשום "כאדם דתי" תתביש לך ואגב אם היו לך ילדים רבים כמו אותם אלו שמגיעים לפארקים האלו היתי רוצה לראות אותך שומר עליהם ושלא ילכלכו כלום אפס מאופס שכמותך
אריה12.04.15
2
אולי כדאי לנו לא לעשות חילול השם ולנקות אחרי ולא להגיד שהם מטנפים ביום העצמאות.
חרדי08.04.15
1
אייך שהם מתנהגים בפארקים ברחובות באוטובוסים,מפריעים לנהג האוטובוס..איפה שהם,הם מתנהגים בפריצות תנועות ושפת הגוף וניבולי פה מילים גסות קללות.. בקולי קולות ערבוביה בנים בנות.גועל נפש ,של טומאה, ...חוסר דרך ארץ, היתנהגות עם מידות רעות..חינוך חילוני רקוב ומזוהם מכוער ואנטישמי!,
יסתכלו על עצמם08.04.15
זו לא השיטה כל פעם להשמיץ את החילונים על איך שהם לא מוסריים וכו וכו הגיע הזמן שנאמר את האמת ונכיר בה אנחנו לא מחונכים .... נכון שאנו לומדים מוסר שומעים מוסר אבל ישום שמור רק ליחידים תראה את החינוך הגרוע בכל מקום שיש יותר משני בני תורה חוסר אחריות וחוסר התחשבות צר לי אבל זו אמת כואבת שאנחנו מחוייבים
רוני 12.04.15
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

טבריה: בת שנתיים נחנקה במהלך האוכל - מצבה טוב

קובי רוזן | 08.07.24

היסטוריה ואקטואליה

דעת הגר"ח קנייבסקי והרבי מליובוויטש: האם משה רבינו נולד עם מידות רעות?

ישראל שפירא | 08.07.24

משבר חריף בקואליציה

ש"ס נגד בן גביר ונתניהו | הח"כים עזבו את המליאה במחאה

ישי כהן | 08.07.24

צפו בפרשנות באולפן 12

ישי כהן: גפני לא התבדח, הוא מיואש מ'ממשלת ימין מלא'

כיכר השבת | 08.07.24

סערת חוק הגיוס

צווי הגיוס יישלחו בקרוב ואין לנו מושג מה לעשות / צבי שפיגל

צבי שפיגל | 08.07.24
ש

חדש דנדש

קורס הכנה ללידה, *אבל* עם סגל מומחים וצוות מיילדות 

כיכר בשיתוף מעייני הישועה | מקודם
ש

חיבורים תורניים

מנכ"ל מפעל הפיס קיבל את ברכתו של המנהיג הליטאי

כיכר בשיתוף מפעל הפיס | מקודם

יבואו טהורים

הילדים החסידיים נשאו תפילה עבור החזרת החטופים | תיעוד

חיים רוזנבוים | 08.07.24

בת לבנו יחידו | תיעוד נרחב

גדולי ישראל, ראשי ישיבות, רבנים ואישי ציבור בחתונת נכדת הגר"א וייס

חיים רוזנבוים | 08.07.24

בדיון בוועדה | "אני חלש" • צפו

המשבר עם החרדים - אמיתי | ח"כ מיש עתיד: 'אפשר לפזר?'; ח"כ גפני: "לשם אנחנו הולכים"

יוני גבאי | 08.07.24
ש

מרתק

ניסים שבכל יום – סודות הכלכלה החרדית • צפו

כיכר בשיתוף בנק ירושלים | מקודם
ש

חדשנות בעולם הטיפול והרוחניות

דמיון נובע: המפתח הנסתר לשינוי חיים • ראיון

אסף מגידו | מקודם

צפו בתיעוד

בישיבת המקובלים: עצרת מספד והתעוררות לזכר הצדיק

חיים רוזנבוים | 08.07.24
ש

חם בנתיבות!!

במיקום הטוב ביותר בדרום: השקעה חכמה בתשואה גבוהה

כיכר בשיתוף ארקה | מקודם

"הם מצליחים כמו שאף פעם לא הצליחו"

הגרמ"ה הירש זעק: "אנשים לא מבינים למה צריך ללמוד כל היום - והם לוחמים בישיבות"

חנני ברייטקופף | 07.07.24
ש

אל תגידו לא ידענו

תבדקו אותנו: מוציאים משכנתא? כך תחסכו הרבה כסף!

כיכר בשיתוף ליברה | מקודם

"זה ממש אחינו ואחיותינו" | פרסום ראשון

ההתבטאות הנדירה של הגר"ד כהן על העסקה: "לעשות הכל"

חנני ברייטקופף | 07.07.24