כיכר השבת

עכשיו במאמע

להיות ויראלי: לא פרסמת, כאילו לא עשית

'לא פרסמת, לא עשית' היא ססמא ידועה בעולם השיווק והפרסום. התהודה שיש לתת לכל פעולה היא למעשה המימוש שלה במרחב הציבורי. יכול להיות מוצר מדהים ומהפכני שהומצא כרגע, אך אם אין לו פרסום, שיווק נכון, לא שמעו עליו מספיק הוא חסר תועלת וערך. נשמע הגיוני (פרשת שבוע)

| כיכר השבת |
להיות ויראלי: לא פרסמת, כאילו לא עשית
(שאטרסטוק)
תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
תרבות